رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز از کشف 278 میلیون نخ سیگار و افزایش 6 درصدی آن نسبت به سال گذشته در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران سردار فتح‌الله زمانیان رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حاشیه همایش تخصصی پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خصوص پرونده های خاص موجود در زمینه قاچاق اظهار کرد: پرونده‌ خاصی در زمینه قاچاق وجود نداشته اما تعداد 449 باند در طول مدت 9 ماهه اخیر متلاشی شده که اکثرا مربوط به پرونده‌های بالای 5 میلیارد ریال بوده که حداقل نفرات دستگیر شده در این باندها سه نفر بوده‌اند.

وی به آمار کشفیات قاچاق سیگار در 9 ماهه اخیر اشاره کرد و گفت: بر اساس آخرین آمار به دست آمده 278 میلیون نخ سیگار در سراسر کشور کشف شده که این آمار نسبت به سال گذشته از افزایش 6 درصدی برخوردار بوده است.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا وارز افزود : درحوزه کشفیات قاچاق سیگار 28 باند قاچاق سیگار متلاشی شده که 9 فقره پرونده به ارزش بالای 5 میلیارد ریال در این زمینه تشکیل شده وتعداد 2 هزار و 200 نفر متهم در این حوزه دستگیر شده اند.

زمانیان در پایان تصریح کرد: استانهای مرزی دارای بیشترین حجم ورودی قاچاق بوده و البته در مرزهای غیر رسمی و مناطق آزاد نیز ورود کالای غیر مجاز و قاچاق متغیر است.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار