وزیر آموزش و پرورش گفت: براساس گفته‌های سخنگوی دولت در هفته گذشته همکاران باز نشسته آموزش و پرورش از امکانات بیمه طلایی با همه شرایط بهره‌مند می‌شوند.

علی اصغرفانی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به معرفی شخصیت‌ معلم‌های فداکار و ایثارگر در کتابهای درسی اظهار کرد: طبیعی است که همه معلمان فداکار را در کتابهای درسی نمی‌توانیم معرفی کنیم اما در شورای تالیف کتاب در این خصوص بررسی‌هایی انجام می‌شود.

وی افزود: به منظور آشنایی دانش آموزان‌ امروز  سعی داریم روحیه ایثار وفداکاری‌را در کتابهای درسی و در فعالیت‌های دیگر آموزش و پرورش وارد سازیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه همکاران فرهنگ بهبود بیمه طلایی را تصدیق می‌کنند گفت: وقتی شرکت بیمه گذاری تغییر می‌کند طبیعی است که مشکلات در ابتدای کار خود خواهد داشت اما روند رو به بهبود است و امیدواریم که این نقایص موجود نیز به سرعت برطرف شود تا بتوانیم خدمات دیگری به همکاران فرهنگی ارائه کنیم.

فانی در ادامه تصریح کرد: سخنگوی دولت در هفته گذشته اعلام کرد همکاران بازنشسته آموزش و پرورش همانند شاغلان فرهنگی از امکانات بیمه با همه شرایط بهره مند خواهند بود.

وزیر آموزش و پرورش در پایان در خصوص عملکرد صدا و سیما در آموزش و پرورش تاکید کرد: آموزش و پرورش نهادی است متعلق به همه نهادها از جمله صدا وسیما است با توجه به این موضوع صدا و سیما نیز نسبت به آموزش و پرورش تکلیفی دارد که امیدواریم با گذشت زمان شاهد تلاشهای بهتر و بیشتر صدا و سیما باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزیر ، همکاران ، بیمه ، طلایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار