فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری فردی به اتهام زورگیری، تخریب، سرقت و اهانت به مامورین دولتی توسط ماموران کلانتری ۱۳ مادوان شهرستان بویراحمد خبر داد.

سرهنگ علی شیر زهرایی فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران کلانتری ۱۳ مادوان به شخصی به اتهام سرقت مظنون و وی را دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال می‌ دهند.

سرهنگ زهرایی ادامه داد: با تحقیقات و استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد متهم به اتهام‌هایی از جمله، زورگیری، تخریب، سرقت و اهانت به ماموران دولتی، متواری و تحت تعقیب مرجع قضایی بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد اظهار داشت: بررسی‌ها در این باره نشان داد متهم در خصوص اتهامات و جرایم مرتکب شده به ۱۶ سال حبس محکوم شده بود.

سرهنگ زهرایی در پایان با اشاره به دستگیری و انتقال متهم به زندان، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی برای تامین نظم، امنیت و آرامش مردم از هیچ تلاشی فروگذار نیست و بی‌شک همگام شدن مردم با پلیس به تحقق حداکثری این مهم کمک شایانی می‌کند.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار