معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 گفت: مرکز پیشگیری درمان و کاهش آسیب‌های اجتماعی منطقه 5 خدمات درمانی و بهداشتی رایگان به بیماران مبتلا به اعتیاد ارائه می‌دهد.

مسعود خسروی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به خدمات درمانی و بهداشتی رایگان برای بیماران مبتلا به اعتیاد اظهار کرد: مرکز پیشگیری ، درمان و کاهش آسیب‌های اجتماعی منطقه با هدف آموزش، پیشگیری، درمان و کاهش آسیب‌های ناشی از سوء استفاده مصرف مواد اعتیادآور فعالیت می‌کند.

خسروی در ادامه تصریح کرد: این مرکز به صورت مستمر خدمتی از جمله پزشکی، آموزشی، روان شناسی همچنین اقلام بهداشتی رایگان به مدد جویان ارائه می‌دهد.

وی در ادامه افزود: در این مرکز علاوه بر توزیع اقلام بهداشتی برنامه‌هایی مانند طرح پیشگیری از اعتیاد آسیب‌های اجتماعی، برنامه‌های اجتماع محور کاهش آسیب‌های اجتماعی با اولویت آموزش خانواده‌ها، آموزش مهارت‌های ارتباطی، خطرات ویروس اچ آی وی و بیماری ایدز و هپاتیت به آسیب دیدگان ناشی از اعتیاد اجرا می‌شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 تاکید کرد: طرح جمع‌آوری و ساماندهی کارتن خواب‌ها در سطح منطقه انجام می‌شود که با آغاز فصل سرما به منظور ساماندهی افراد بی‌خانمان گرمخانه اضطراری در محله فرحزاد راه‌اندازی شد.

وی در پایان گفت: مددجویان مراجعه کننده، همه روزه از ساعت 9 تا 20 توسط پزشک متخصص مستقر در این مرکز ویزیت شده و پس از تجویز ، مراحل درمان فرد مبتلا آغاز می شود.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: اعتیاد ، بیمار ، رایگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار