مدیر کل دفتر امور آسیب‌های اجتماعی وزارت رفاه گسترش نهادهای مدنی، همراه با راهبرد گفتگوی اجتماعی را از رویکرد‌های مورد توجه در حوزه‌های اجتماعی کشور عنوان کرد.

روزبه کردوانی مدیر کل دفتر آسیب‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران درباره رویکرد‌های مورد تاکید این وزارتخانه در حوزه‌های اجتماعی اظهار داشت: از جمله رویکرد‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه‌های اجتماعی و رفاهی استفاده از دانش تحقیق محور در عرصه تصمیم گیری و گسترش نهادهای مدنی همراه با راهبرد گفتگوی اجتماعی است.

وی افزود: همچنین زمینه سازی برای استفاده از دانش محققان در فرآیند سیاست گذاری ایجاد هماهنگی بین بخشی میان دستگاه‌های مرتبط از دیگر برنامه‌ها و راهبرد‌های مورد تاکید در حوزه رفاه اجتماعی است.

مدیر کل دفتر امور آسیب‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: با توجه به تاکیدات ریاست جمهوری، تدبیر در مسائل اجتماعی از اولویت‌های دولت محسوب می‌شود که از سوی معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی‌ با برنامه ریزی‌های دقیق و علمی دنبال می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار