کشورهای غربی تروریست‌ها را دولت اسلامی می‌خواندند اما حالا حاضر به معرفی آنها به عنوان تروریسم شدند و آن روی سکه را به مردم جهان نشان دادند البته گروه‌های تروریستی در کشورهای سوریه و عراق کودکان بی‌دفاع را به قتل می‌رسانند اما صدایشان به جایی نمی‌رسد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ تروریست‌ها سالهاست با اقدامات وحشیانه و افراطی مردم مظلوم بعضی از کشورها را به قتل می رسانند. گروه‌های تروریستی در کشورهای سوریه و عراق کودکان بی‌دفاع را به قتل می‌رسانند اما صدایشان به جایی نمی‌رسد و به طور خیلی وحشیانه‌ای بدن‌های مردم این کشورها را تکه تکه می‌کنند.

تروریست‌ها با کمک‌های کشورهای غربی بالخص فرانسه و آمریکا به رشد و گسترش خود می‌پردازند اما آنها با کشتن چند نفر در پاریس با تظاهرات و بازتاب گسترده در جهان مواجه شدند. تا قبل از اتفاق پاریس، کشورهای غربی تروریست‌ها را دولت اسلامی می‌خواندند اما حالا حاضر به معرفی آنها به عنوان تروریسم شدند و آن روی سکه را به مردم جهان نشان دادند. نتانیاهو یکی از سرمداران اصلی گروه های تروریسم است اما با حضور در تظاهرات گسترده پاریس با هدف تبری ساختن خود از گروه های تروریسم شرکت کرد. اما اینجا سوالی مطرح می‌شود که آیا خون مردم فرانسه از کودکان و مردم مظلوم عراق و سوریه رنگین‌تر است ؟!




















حمایت فرانسه از "مریم رجوی" سرکرده گروه تروریستی





حضور خنده‌دار "نتانیاهو" در تظاهرات پاریس





انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار