معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت خرید راهبردی خدمات با کیفیت مناسب را شاخص قابل قبولی در حمایت اجتماعی دولت ونوید بخش تحقق عدالت اجتماعی دانست.

محمدجواد کبیر معاون بیمه خدمات سلامت در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ، درباره فعالیت‌های این سازمان در حوزه حمایت‌های اجتماعی و تحقق واقعی عدالت در جامعه اظهار کرد: سازمان بیمه سلامت با همکاری‌های خوب بین بخشی و تلاش کارکنان موفق به تحت پوشش قرار دادن نزدیک به 8 میلیون نفر از افراد فاقد پوشش بیمه‌ای شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیشتر افراد فاقد پوشش بیمه‌ای از اقشار آسیب پذیر و محروم جامعه بوده‌اند تصریح کرد: این سازمان تلاش دارد تا با رعایت سطح بندی و نظام ارجاع و استفاده حداکثری از ظرفیت ها نسبت به خرید راهبردی خدمات با کیفیت مناسب اقدام کند که این امر خود می‌تواند شاخص قابل قبولی در حمایت اجتماعی دولت و نوید بخش تحقق عدالت اجتماعی در حوزه سلامت باشد.

معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت در پایان با اشاره به اینکه مهمترین رویکرد در تضمین ارایه خدمات مطلوب به بیمه شدگان عمل به منویات مقام معظم رهبری است افزود: فراهم آوردن بازار رقابت در ارایه خدمات سلامت از سوی سازمان‌های بیمه گر با در نظر گرفتن سیاست‌های وزارت بهداشت به عنوان متولی سلامت بسیار مهم است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار