مدیر تیم‌های ملی در رشته کانوپولو گفت:برای راه اندازی گروه سنی نوجوانان در این رشته 6 استان اعلام آمادگی کرده‌اند.

مهران قزلباش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:جلسه خوبی برای رشته کانوپولو برگزار شده و مقرر شد که گروه 13 تا 16 سال برای این رشته تشکیل شود،من اردوها را پیگیر شدم تا برای کانوپولو قبل از مسابقات اردو را برپا کنیم ولی تاریخ اجرای آن هنوز معلوم نیست.

وی افزود:همچنین استان‌ها را موظف کردیم تا در این رشته و برای این گروه سنی تیم نوجوانان را داشته باشند و در لیگ‌ها هم مسابقات را برای این گروه داشته باشیم و به صورت کاپ و دوره‌ای شرکت کنند.

قزلباش در ادامه تصریح کرد:رئیس کمیته کانوپولوی آسیا آقای مرتضی محرابی است که این می‌تواند کمک شایانی به رشد ورزشکاران ما و حضور پررنگ در بازی آسیایی کند.

وی در ادامه اظهار داشت:برای بزرگسالان فعلا مسابقه‌ای نخوایم داشت چون فصل امتحانات و زمستان است و بعد از اتمام این دوره مسابقات لیگ‌ها را آغاز می‌کنیم.

مدیر تیم‌های ملی در رشته کانوپولو در خصوص استانهایی که اعلام آمادگی کردند تا بتوانند تیم گروه نوجوانان خود را فعال کنند گفت: درحال حاضر 6 استان اعلام آمادگی کرده‌اند که از این استانها مازندران،چهارمحال بختیاری،اصفهان،انزلی و زنجان در خاطرم است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:ما از مربیان بومی در استان‌ها درخواست کردیم تا برنامه‌های اجرایی خود را به ما بدهند تا بتوانیم با برنامه‌ریزی مربی‌ها را برای کار در رشته و استان‌های محل بومی خود انتخاب کنیم.

قزلباش در ادامه خاطرنشان کرد:البته از دیگر برنامه‌های ما این است که از بین ورزشکاران قدیمی بانوان که به عنوان مربی می‌توانند کار کنند با توجه به برنامه‌ریزی‌های مربیان به احتمال قوی مربی بانو زیر مجموعه خود ورزشکاران بانوان قرار دهیم.

وی در ادامه بیان داشت:گروه سنی 13 تا 16 سال را به زودی راه اندازی خواهیم کرد تا بتوانیم این نوجوانان را برای مسابقات آینده آسیایی جوانان آماده کار کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار