جان تری بازیکن کهنه کار چلسی امیدوار است به زودی دوره‌های مربیگری را پشت سر گذاشته و فعالیت خود را در این عرصه آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، جان تری یک بازیکن قدیمی و با تجربه در باشگاه چلسی است. او در پیروزی 2 بر صفر این هفته مقابل نیوکاسل ششصد و چهل و هشتمین حضور خود همراه با این تیم را جشن گرفت. او به عنوان مربی، هدایت تیم زیر 15سال چلسی را برعهده دارد  و با آنان تمرین می‌کند.
کاپیتان چلسی در مورد آرزوی خود برای مربیگری گفت: می‌دانم برای رسیدن به این خواسته راه درازی در پیش دارم. دوران فعالیت من به عنوان بازیکن رو به اتمام است و قصد ندارم ارتباط خود را با ورزش فوتبال را قطع کنم.

لازم به ذکر است جان تری هنوز یک سال دیگر با باشگاه چلسی قرار دارد و مایل است تا هر زمان که باشگاه موافق باشد، این قرار داد را تمدید کند. اما او در رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس کمتر از سوی ژوزه مورنیو به زمین آمد و فرصت بیشتری تا وقت خود را با نوجوانان علاقمند به فوتبال
در استمنفورد بریچ بگذارند.

*حمایت دستیار مورینیو از شیوه مربیگری وی

استیو اولاند دستیار ژوزه مورینیو به وی در مورد سکوت رسانه‌ایش حمایت کرده و گفت: مورینیو حق دارد  تا زمانیکه اتحادیه فوتبال انگلیس حاضر نشده به دفاعیات او گوش دهد، سکوت رسانه‌ای اختیار کند. او مربی است که کار خود را به خوبی بله بوده و در سخت‌ترین شرایط هم توصیه‌های کار آمدی برای تغییر نتیجه بازی دارد.

اولاند در ادامه افزود: نمونه بارز مربیگری حرفه‌ای مورینیو را در بازی مقابل نیوکاسل دیدم. بازیکنان در نیمه نخست ضعیف ظاهر شدند اما او در 15 دقیقه زمان استراحت میان دو نیمه چند بازیکن را به کناری کشید و دقیقا برایشان توضیح داد چه انتظاری از آنان دارد. نتیجه مثبت بود زیرا در نیمه دوم بود که به گل دست بافتیم. باید مورنینیو را بیشتر درک کنیم . دشوار است هر بازی را با انتظار پیروزی از سوی تمام هواداران سپری کرد. او برای حفظ صدر نشینی تحت فشار قرار دارد اما باز هم به بهترین شکل در حال انجام وظیفه است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: مورینیو ، جان تری ، اولاند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار