سرمربی تیم ملی کبدی جوانان بانوان ایران گفت: شرایط خوبی در اردوی آماده‌سازی داریم اما مصدومیت دو بازیکن موجب نگرانی‌مان شده است.

زهره تربتی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اردوی خوبی برگزار کردیم و تمرینات بدنسازی و تیمی را انجام می دهیم و بازیکنان به آمادگی نسبتا کامل دست یافته‌اند.

وی درخصوص مصدومیت دو ملی‌پوش بیان کرد: متاسفانه هنگامه بورقانی هنگام تمرین از ناحیه دست دچار شکستگی شد و ما مجبور شدیم به تهران منتقلش کنیم که این بازیکن تحت عمل جراحی قرار گرفت و دوران نقاهت را سپری می‌کند، اسما فخری نیز از ناحیه سر آسیب دید اما خوشبختانه نیازی به جراحی ندارد.

تربتی‌نژاد در مورد تغییر زمان بازیهای آسیایی جوانان بیان کرد: ما هم شنیده‌ایم که زمان بازیهای کبدی جوانان آسیا تغییر کرده و به اردیبهشت ماه سال آینده موکول شده است اما تاریخ دقیقی به ما اعلام نکرده آند.

سرمربی تیم ملی کبدی جوانان در رابطه با میزبانی ایران در رقابت‌های کبدی جوانان آسیا تصریح کرد: میزبانی مسابقات جوانان آسیا هم در بخش آقایان و هم بانوان از ایران سلب شد اما هنوز دلیل اینکه چرا ایران نمی تواند میزبان این رقابت‌ها باشد را نمی دانیم.

زهره تربتی‌نژاد در پایان خاطرنشان شد: در حال حاضر مشکل خاصی در اردو نداریم و فقط مصدومیت هنگامه بورقانی و اسماء فخری ضربه ای به تیم وارد و باعث کاهش روحیه بازیکنان شد که با صحبت کردن ملی‌پو شان روحیه خود را به دست آوردند زیرا با توجه به تغییر زمان مسابقات جوانان آسیا این دو بازیکن به احتمال زیاد ما را در این بازیها همراهی می کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تربتی نژاد ، کبدی ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار