سرعت زياد يک دستگاه خودرو پژو تاکسی و برخورد آن با گاردريل حاشيه اتوبان کرج، قزوين باعث مرگ ۴ نفر و زخمی شدن يک نفر ديگر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، سرهنگ رضا اکبري رئيس پليس راه استان البرز با اعلام اين خبر گفت: در پي اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰مبني بر يک فقره تصادف منجر به فوت در اتوبان کرج، قزوين ماموران پليس راه کرج، قزوين برای بررسي موضوع با هماهنگي ماموران اورژانس و آتش نشاني به محل حادثه اعزام شدند.
 
وي گفت: پس از حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد که يک دستگاه خودرو پژو تاکسي به رانندگي فردي ۵۵ ساله با ۴ نفر سرنشين در حال حرکت از کرج به قزوين از مسير اصلي منحرف و پس از برخورد با گاردريل کنار اتوبان بر اثر شدت سانحه راننده و تعداد ۲ نفر از سرنشينان آن دردم جان خود را از دست دادند.
 
رئيس پليس راه استان البرز افزود: از دو نفر سرنشينان ديگر خودرو که بلافاصله به بيمارستان منتقل شدند يک نفر از آنها به علت شدت جراحات وارده در بيمارستان جان خود را از دست داد و يکي از مصدومان نيز تحت مداوا است.
 
برابر اعلام کارشناسان پليس راه کرج، قزوين علت  این تصادف عدم توانايي در کنترل وسيله نقليه ناشي از تخطي از سرعت مطمئنه اعلام شده است.
 
انتهای پیام/ز

برچسب ها: البرز ، حادثه ، پلیس ، اتوبان ، سانحه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.