حماس با تقدیر از تصمیم دادگاه بین‌المللی کیفری برای تحقیقات پیرامون جنایات جنگی رژیم صهیونیستی، از آمادگی برای ارائه مدارک و اسناد پیرامون جنایات این رژیم خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری "فلسطین الان" جنبش مقاوم اسلامی فلسطین (حماس) با تقدیر از تصمیم دادگاه بین المللی کیفری پیرامون بازگشایی پرونده تحقیقات درباره جنایت جنگی رهبران اسرائیلی در حق مردم فلسطین، از آمادگی این سازمان برای ارائه هزاران سند و گزارش که انجام جنایات هولناک دشمن صهیونیستی را در حق مردم غزه و ملت فلسطین تأیید می‌کند خبر داد.

"فوزی برهوم" سخنگوی حماس در مطلبی که امروز شنبه از طریق "فیسبوک" آن را منتشر ساخته گفت: ما بازگشایی پرونده تحقیقات درباره ارتکاب جنایات جنگی توسط سران رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین را ارج می‌نهیم و آن را گامی مهم که در طول سالهای مدید ملت فلسطین انتظار آن را می‌کشید، به حساب می آوریم.

حماس همچنین خواستار انجام گامهای عملی در مورد این مسأله شد.

برهوم همچنین تأکید کرد که حماس آمادگی دارد تا هزاران سند و گزارشاتی را که ارتکاب جنایات هولناک در حق مردم غزه و ملت فلسطین را توسط دشمن صهیونیستی تأیید می‌کند ارائه دهد.

گفتنی است، دادگاه بین المللی کیفری از شروع اولین تحقیقات درباره ارتکاب جنایات احتمالی مسئولان اسرائیلی در سرزمین های فلسطینی خبر داده و "واتو بنسودا" دادستان کل دادگاه بین المللی کیفری از تصمیم برای اجرای تحقیقاتی مستقل و بی طرفانه سخن گفته است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار