تیم ملی ایران در بازی های آسیایی و تا بحال عملکرد خوبی را ارائه کرده است اما این در حالی است که تیم با حواشی زیادی نیز در استرالیا مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ایران در مقابل بحرین و قطر به برد رسیده است و این اتفاق برای همه ایده آل است اما کی روش به همراه تیمش در محل بازی ها با حواشی زیادی مواجه شده است که دخالت کمتری نیز در این مسائل دارد.
منابع غیر رسمی اعلام کرده اند ،  تیموریان پس از بازی با قطر در محل اقامت تیم ملی دچار مشکلات بسیار زیادی شد زیرا وی با واکنش بد چند بازیکن تیم روبرو شد و نزدیک بود حواشی بسیار جدی تر پیش برود.

شنیده شده است که پس از اعلام نام وی به عنوان بهترین بازیکن تیم و زمین چند بازیکن تیم با خنده به وی اعلام کردند مگر در ترکیب تیم چکار کردی که به عنوان بهترین انتخاب شدی؟

این رفتار بازیکنان باعث شد که تیموریان عصبی شده و واکنش منفی ارائه کند و به این نفرات اشاره کند که در ترکیب تیم به فکر عملکرد خود باشند و در این خصوص اظهار نظر نکنند.

این در حالی است که کی روش از این اتفاقات دور بود اما پس از شنیدن اخبار واکنش نشان داده و اعلام داشت که اگر در ادامه چنین مسائلی در اردو ایجاد شود وی بازیکنان مورد نظر را به تهران می فرستد تا شاهد حاشیه های این چنینی در اردوی بازیهای مهم آسیایی نباشد.

شایان ذکر است کی روش از مربیان و اطرافیان تیم به همراه بزرگترهای تیم خواست تا در این مورد دقت لازم را داشته باشند و در این خصوص اقدامات لازم را برای تیم ملی انجام دهند تا از این پس جوانترها حواسشان به رفتار و گفتارشان باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار