مسئولان تیم استقلال در پی این هستند که از بازیکن خارجی تیم تخفیف بگیرند و بدهی وی را پرداخت کنند تا این مشکل نیز به اتمام برسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسئولان تیم استقلال تا بحال نظر مثبت یرکویچ، ساموئل و لیام ردی را برای مطالبات‌شان جلب کردند تا این بازیکنان شکایت را پس بگیرند و استقلال از خطر کسر امتیاز رها شود اما این در حالی است که در حال حاضر موضوع توزی جدی است.

گفتنی است استقلال در نبود مدیریت باشگاه نتوانست مشکلات را بصورت جدی حل و فصل کند و در حال حاضر قرار است افشارزاده یکشنبه وارد کشور شود تا به عنوان مدیر عامل تیم اوضاع را سرو سامان دهد. این مدیر مدتی را در کشور امریکا و در کنار خانواده و فرزندانش سپری کرد تا از حواشی فوتبال دور باشد اما در حال حاضر باید به فکر پول باشد تا مشکلات تیم را حل کند اما در ابتدا موضوع توزی باید درست شود زیرا از تیم شکایت کرده است.

شایان ذکر است این بازیکن درخواست 370 هزار دلار کرده و مسئولان استقلال نیز حق اعتراض ندارند اما استقلالیها در حال پیگیری هستند تا از وکیل وی زمان بگیرند تا پول را تهیه کنند زیرا تخفیفی در کار نیست.

اعلام شده است که استقلالی‌ها پس از حل موضوع توزی باید برای رفع مشکل افراد داخلی و مربیان و بازیکنان سابق تیم اقدام کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار