زوج فتنه گر برنده جایزه انجمن موسوم به قلم و آکسفام نویب شدند

نکته جالب توجه آنکه در آیین معرفی اسامی برندگان امسال جایزه بنیاد موسوم به آکسفام نوویب که وظیفه حمایت از فعالان براندازی نرم در دیگر کشورها را پیگیری می کند، همگی برندگان امسال از کشورهایی با اکثریت مسلمان انتخاب شده‌اند.

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، بهمن احمدی امویی و ژیلا بنی‌یعقوب، زوج رسانه ای فعال در فتنه 88  برنده جایزه سال ۲۰۱۵ انجمن موسوم به  «قلم» و بنیاد «آکسفام نوویب» شدند.

این جایزه امسال به دو نویسنده و روزنامه‌نگار دیگر از کشورهای لیبی و سودان نیز تعلق گرفته است.

براساس اظهارات عضو سابق نمایندگان مجلس هلند و از مسئولان بنیاد " آکسام نوویب " در مصاحبه با رادیو ضد انقلابی فردا این جایزه با عنوانی غیر دولتی به فعالان به ظاهر حقوق بشری اهدا می شود اما پس از بررسی عملکرد این بنیاد به ظاهر خصوصی  به وضوح می توان دریافت که منتخبین این جایزه  قرار است به افرادی تعلق بگیرد که به مشابه آنچه  در آشوب های سال 88 در ایران شاهد بوده ایم با بی قانونی به تخریب افکار عمومی با مدیریت جریانهای بیگانه در کشورهای خود عمل کنند .

نکته جالب توجه آنکه در آیین معرفی اسامی برندگان امسال جایزه  بنیاد  موسوم به آکسفام نوویب که وظیفه حمایت از فعالان در براندازی نرم در دیگر کشورها را پیگیری می کند، همگی برندگان امسال از کشورهایی با اکثریت مسلمان انتخاب شده‌اند.

لازم به ذکر است بهمن احمدی امویی، که با با روزنامه‌های جامعه، توس، صبح امروز، نوروز، شرق، وقایع اتفاقیه و سرمایه همکاری داشته‌ ، پس از قضایای خرداد 88 و براساس حکم دادگاه به دلیل جرائم امنیتی به مدت 5 سال محکوم شده است .

همسر وی ژیلا بنی یعقوب از فعالان فتنه 88 بوده است که  پس از سپری کردن دوران محکومیت اش در تیر ماه سال ۱۳۹۲ از زندان آزاد شد.

جایزه مشترک بنیاد  موسوم به آکسفام نوویب و انجمن جهانی قلم  که بر روی کشورهای در حال توسعه متمرکز است ،پیش از این نیز به محمود دولت آبادی، نویسنده و آسیه امینی تعلق گرفته بود.


برچسب ها: قلم ، امنیت ، فتنه ، آزادی بیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.