معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 19 گفت: جزیره ایمنی در ضلع شمال شرقی تقاطع مطهری و شقایق در آینده نزدیک احداث می‌شود.

رضا زلفی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 19 در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به لزوم احداث  جزیره ایمنی در تقاطع مطهری و شقایق اظهار کرد: در تقاطع مطهری و شقایق با توجه به احداث میدان و اجرای عملیات عمرانی و انشعاب فاضلاب در این محور از اهمیت زیادی برخوردار است و نیار به ساماندهی دارد به همین منظور لزوم احداث جزیره ایمنی در ضلع شمالی شرقی تقاطع مطهری و شقایق در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 19 قرار دارد.

وی ادامه داد: با احداث جزیره ایمنی در ضلع شمالی شرقی تقاطع مطهری خودروهایی که درمسیر شرق به غرب بلوار شقایق در حال حرکت هستند می‌توانند ازطریق راستگرد جدید در این تقاطع در مسیر جنوب به شمال وارد خیابان ماهان شده و ادامه مسیر دهند.

زلفی با اشاره به اجرای طرح آموزش ترافیک در منطقه 19 تصریح کرد: بیش از 13 هزار شهروند در محلات 13 گانه منطقه 19 در 9 ماه گذشته پیرامون موضوعهای مختلف ترافیک آموزش دیده‌اند.

وی اشاره کرد: بخش عمده ای از 13 هزار شهروندی را که در ماه گذشته آموزش دیده اند دانش‌آموزان مدارس تشکیل می‌دهند.

زلفی در پایان گفت: توزیع اقلام آموزشی و بسته‌های ترافیکی استفاده رایگان از دوچرخه در فضای بوستان آموزش ترافیک ارایه آموزشهای قوانین ترافیکی و علائم راهنمایی و رانندگی از اقدامات اجرایی شهرداری منطقه 19 است.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: احداث ، جزیره ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار