معاون راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: گردنه‌های استان به سبب بارش برف سفید‌پوش شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، محمد مشتری با اشاره به ورود سامانه بارش‌زا به خراسان شمالی اظهار کرد: هم‌اکنون به واسطه بارش برف در محورهای استان به ویژه در گردنه‌ها تردد صرفاً با زنجیر چرخ صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون اکیپ‌های راهداری استان در آماده‌باش کامل برای انجام مأموریت‌های زمستانی هستند.

معاون راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: اکیپ‌های راهداری خراسان شمالی به صورت شبانه‌روزی در جاده‌ها مستقر هستند و آمادگی ارائه خدمات به هموطنان را در سطح استان دارند.

وی با اشاره به لغزنده بودن جاده‌ها بر اثر بارش باران و برف به خصوص در گردنه‌ها تصریح کرد: خودروهایی که قصد تردد در محورهای استان را دارند باید به زنجیر چرخ و وسایل ایمنی مجهز شوند.

به گفته مشتری، تردد از گردنه‌های استان با استفاده از زنجیر چرخ و با احتیاط کامل ممکن است.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط خاص گردنه‌های خراسان شمالی و مشکلات در تردد از رانندگان انتظار می‎رود از هر گونه تردد غیرضروری در این مسیر خودداری کنند.

معاون راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان شمالی ادامه داد: همچنین رعایت دقیق قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان در این مسیرها به دلیل بارش برف و احتمال وقوع سوانح ضرورت دارد.

وی با یادآوری اینکه با بارش برف و لغزنده بودن سطح جاده نیاز است که رانندگان با آرامش بیشتری رانندگی کنند، گفت: رانندگان باید حتماً سرعت مطمئنه و فاصله طولی را به دقت رعایت کنند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.