رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر سلماس از کشف بیش از 130 کیلوگرم انواع مواد مخدر در یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، سروان مسلم شکاری در کمیسیون فرعی مبارزه با مواد مخدر سلماس افزود: این مقدار مواد مخدر در سه عملیات جداگانه کشف شده و در این مدت، چهار نفر قاچاقچی، 75 نفر توزیع کننده دستگیر و 21 دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

وی با قدردانی ازمشارکت مردم سلماس بانیروی انتظامی افزود: هر سه عملیات انجام شده با همکاری تنگاتنگ شهروندان سلماسی انجام شده و به نتیجه رسیده است.

معاون فرماندار سلماس نیز در این جلسه گفت: هر دستگاهی که عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است باید به تناسب ظرفیت و پتانسیلی که دارد، در زمینه مهار مواد مخدر فعالیت کند.

علیرضا علیزاده افزود: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی از آسیب های استفاده از مواد مخدر به ویژه مواد صنعتی نوظهور، شناسایی توزیع کنندگان اصلی و خرده فروشان، اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و تشکیل کارگروههای مواد مخدر از جمله راهکارهای مهم در مبارزه با این پدیده است.

وی اظهار کرد: مسئولان نهادهای فرهنگی سلماس باید با جدیت، آگاه سازی و اطلاع رسانی در مدارس، دانشگاه ها و خانواده ها را پیگیری و در این زمینه کوتاهی نکنند و برنامه ریزی های لازم برای فراهم آوردن امکانات ورزشی و تفریحی برای جوانان و بالا بردن روحیه نشاط در آن ها بکار گیرند.

معاون فرماندارسلماس گفت: تسهیلات اشتغالزایی به معتادانی که ترک اعتیاد کنند و پاک بودن آنها پس از مدتی اثبات شود، اعطا می شود تا بتوانند در جامعه ،جایگاه قبلی خود را باز یابند.




انتهای پیام /م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.