معجزه‌های کوچک و بزرگ زیادی در مسیر زندگی هر یک از ما اتفاق می‌افتد اما بدون آنکه متوجه باشیم به‌راحتی از کنار بسیاری از آنها می‌گذریم.

به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران،معجزه‌های کوچک و بزرگ زیادی در مسیر زندگی هر یک از ما اتفاق می‌افتد اما بدون آنکه متوجه باشیم به‌راحتی از کنار بسیاری از آنها می‌گذریم؛ اتفاقاتی که ممکن است سبب نزدیکی بیشتر ما با خدا بشوند. در این بین شفای بیماران لاعلاج که خارج از یافته‌های علم پزشکی است، معجزه‌ای بیش نمی‌تواند باشد. یکی از این معجزات شفای کودکی است که به لطف و کرم آقا صالح بن موسی الکاظم(ع) شفا گرفته. داستان بهبودی «پیمان قدرتی» پر از نکته‌هایی است که می‌تواند برای بسیاری از ما آموزنده و جالب باشد. او اکنون سال‌هاست که نوزدهم ماه مبارک رمضان به آستان مقدس امامزاده صالح(ع) می‌آید تا نذر مادرش را ادا کند.

 تصادف مرگبار
همه چیز از یک تصادف مرگبار شروع شد؛ تصادفی که «پیمان قدرتی» را به کما برد. پیمان در آن زمان کودکی چندساله بود. به همین دلیل حادثه‌ای را که برایش اتفاق افتاده به یاد نمی‌آورد اما برادر بزرگ‌تر پیمان (پژمان) که شاهد آن روزهای سخت بود تعریف می‌کند: «در آن زمان در محله خوش، خیابان طوس تهران زندگی می‌کردیم. مادرم من و پیمان را برای خرید به سوپر مارکت آن طرف خیابان طوس فرستاد. در همان هنگام ماشینی با سرعت زیاد در خیابان باریک و یک‌طرفه طوس حرکت می‌کرد. من کمی جلوتر از پیمان در حرکت بودم که ناگهان صدای ترمز ماشین بلند شد. به عقب که برگشتم، پیمان را دیدم که بین آسمان و زمین بود و چند متر جلوتر پرتاب شد. این آخرین صحنه‌ای بود که از آن حادثه به‌یاد دارم. بعد از آن پدر و مادرم سراسیمه و آشفته پیمان را به بیمارستان لولاگر رساندند اما کادر پزشکی آنجا وضعیت او را حاد تشخیص داد و با آمبولانس او را به بیمارستان سینا فرستادند. پزشکان بیمارستان سینا نیز شرایط پیمان را بد تشخیص دادند و او را پذیرش نکردند. کم‌کم علائم حیاتی پیمان به حداقل می‌رسید، تا اینکه به کمک یکی از مسئولان بیمارستان سینا و نامه‌ای که به رئیس بیمارستان پارس نوشت، پیمان را به این بیمارستان واقع در بلوار کشاورز منتقل کردند. در آن زمان بیشتر پزشکان بیمارستان پارس خارجی و فیلیپینی بودند و بیماران اورژانسی را پذیرش می‌کردند. در نهایت درمان پیمان از همانجا شروع شد. کادر پزشکی قوی‌ای از پزشکان فیلیپینی تشکیل شد. آنها سعی کردند او را از شرایط اضطراری و حادی که داشت نجات دهند و به زندگی برگردانند».

 کاری از دست پزشکان خارجی هم برنمی‌آمد

پیمان قدرتی که کنار ضریح حرم امامزاده صالح(ع) نشسته، با چهره‌ای منقلب به حرف‌های برادر بزرگ‌ترش پژمان گوش می‌دهد. گویا برای نخستین بار است که این ماجرا را می‌شنود. پژمان قدرتی که خود را در تصادف برادرش مقصر می‌داند صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه می‌دهد: «وضعیت حیاتی پیمان تا سه روز بسیار حاد بود و تمام علائم حیاتی‌اش به‌حداقل ممکن رسیده بود. از ناحیه نخاع به‌شدت آسیب دیده بود. مادرم برای بهبود پیمان هر نذر و نیازی که بلد بود انجام می‌داد. تا اینکه پس از سه یا چهار روز پزشکان موفق شدند با تجهیزات پزشکی و شوک‌ الکترونیکی تنفس پیمان را تا حدودی برگردانند. اما تا مدت‌ها ضربان قلب و سطح هوشیاری‌اش بسیار کم بود و سیستم عصبی‌اش از کار افتاده بود. پیمان با مرگ دست‌وپنجه نرم می‌کرد. بعد از چند روز که دیگر از طریق سرم هم امکان تغذیه به پیمان نبود و دستگاه تنفسی‌اش مشکل پیدا کرده بود، پزشکان در پایین گلویش سوراخی ایجاد کردند تا تنفس و تغذیه از طریق این سوراخ انجام شود. این وضعیت تا یک‌ماه ادامه داشت. بعد از آنکه پیمان از وضعیت حاد و اضطراری خارج شد، او را از بخش مراقبت‌های ویژه منتقل کردند. تا دو ماه یا بیشتر در حالت کما بود و هیچ تغییری در وضعیتش پیدا نشد. با گذشت سه ماه از این ماجرا، پزشکان قطع امید کردند و گفتند نگهداری او در این وضعیت امکان‌پذیر نیست. می‌توانید او را به بیمارستان دیگری منتقل کنید. پدرم که در آن زمان کارمند وزارت بهداشت بود توانست با صحبت با چند نفر، پیمان را در همان بیمارستان نگه‌دارد».

 چشمانی که بعد از توسل به امامزاده صالح(ع) باز شد
به گفته مادر پیمان، زمانی که او در کما بود و همه پزشکان از او قطع امید کرده بودند به پیشنهاد یکی از اقوام که خادم امامزاده صالح‌(ع) بود راهی آستان مقدس امامزاده صالح می‌شوند و او در آنجا به آقا متوسل می‌شود. رازونیازهای مادر پیمان با خدا در حرم امامزاده صالح جواب می‌دهد و بعد از آنکه مادر برای عیادت پیمان به بیمارستان می‌رود، می‌بینند که پیمان بعد از چهار ماه چشمانش را برای اولین بار باز کرده. از آن روز «پیمان قدرتی» وضعیت عمومی‌اش رو به ‌بهبود رفت اما اعضای بدنش همچنان ‌درست کار نمی‌کردند. پژمان می‌گوید: «بعد از بهبود نسبی پیمان که پس از ۱۰‌روز از کما خارج شده بود او را با تمام وسایلی که به بدنش وصل بود از بیمارستان مرخص کردند و به خانه آوردند. پیمان به‌دلیل آسیب‌دیدگی نخاع کاملا فلج شده بود و تنها عضوی که حرکت می‌داد چشمانش بود. تا آن زمان هنوز از طریق همان سوراخ زیر گلو و لوله‌ای که در مری‌اش ایجاد کرده بودند تغذیه می‌شد. یادم می‌آید زمانی که او را از بیمارستان مرخص می‌کردیم یکی از پزشکان به مادرم گفته بود کاری از دست ما برنمی‌آید. دعا کنید که خدا بچه دیگری به شما بدهد. وضعیت سختی بر فضای خانه ما حاکم بود. پدر و مادرم سختی‌های زیادی را متحمل شدند تا اختلالی در وضعیت خانه ایجاد نشود. مادرم به پیشنهاد اقوام‌ همچنان برای توسل و گرفتن شفای پیمان به امامزاده صالح می‌رفت. گویا مادرم نذر خاصی در حرم داشت. آن‌طور که خودش می‌گوید در حالی که بلند گریه می‌کرده به آقا گفته اگر پسرم را شفا دهی خودم او را می‌آورم و دور حرمت می‌چرخانم».

 پیمان شفا گرفت
پژمان قدرتی درحالی که سعی می‌کرد بغضش را پنهان کند، ادامه می‌دهد: «نزدیک یک‌سال از بیماری پیمان می‌گذشت. در وضعیت حرکتی او اثری از بهبودی پیدا نشده بود و مادرم با ناله‌ها و راز و نیازهای شبانه، شفای پیمان را از خدا می‌خواست. یک شب درحالی که مادرم خواب بود، پدرم بالای سرم آمد و از خواب بیدارم کرد. در چهره‌اش تعجب و شگفتی موج می‌زد. گویا هر کاری کرده نتوانسته بود مادرم را از خواب بیدار کند. پیمان از خواب بیدار شده و از پدرم آب ‌خواسته بود. هیچگاه آن شب را فراموش نمی‌کنم. پیمان با لیوان آن هم از طریق دهان آب نوشید و سپس خوابید. بعد از این ماجرا مادرم از خواب بیدار شد و وقتی پدرم این قضیه را برایش تعریف کرد باور نمی‌کرد. او فکر می‌کرد پدرم قصد دلداری‌اش را دارد و حتی شهادت من را هم قبول نداشت. صبح آن روز پدر و مادرم پیمان را خارج از دوره چک‌آپ هفتگی به بیمارستان پارس بردند. پزشکان تغییراتی را در آزمایشات و عکس‌های پیمان متوجه شدند. به همین دلیل با تعجب پرونده پزشکی او را بررسی کردند. حتی پزشک ارشد تیم پزشکی پیمان شخصا به دیدن او آمد و با دیدن عکس‌هایش گفت هیچ توضیحی برای این اتفاق ندارد. ضایعه نخاعی پیمان ترمیم یافته بود و علائم حیاتی‌اش نسبت به چند روز قبل متفاوت شده بود. حتی از مادرم پرسید شما چه کار کرده‌اید و چه چیز خاصی به فرزندتان داده‌اید؟ به‌عبارتی به‌دنبال آن بودند که ببینند از منظر علمی و پزشکی چه اتفاقی افتاده. در نهایت پدرم مجبور شد برای پزشکان فیلیپینی ماجرا را توضیح دهد و بگوید برای شفای پسرمان به بزرگواری به نام امامزاده صالح(ع) متوسل شده‌ایم. آنها گفتند مگر اینکه چنین اتفاقی افتاده باشد چراکه از لحاظ پزشکی هیچ توضیحی وجود ندارد».

نوزادی که دوباره متولد شد

«پژمان قدرتی» درحالی که از خدا و آقا تشکر می‌کند، می‌گوید: «بعد از بررسی وضعیت پیمان توسط پزشکان، آنها به پدر و مادرم گفتند باید فرض کنید نوزادی یک یا دو ماهه دارید و باید حرف زدن و راه رفتن را به او از نو یاد بدهید. علاوه بر این، او را هر هفته برای بازبینی وضعیتش به بیمارستان بیاورید. حتی پرستار به مادرم گفته بود خداوند همان بچه دیگری را که دکتر گفته بود به شما داده. بعد از آن پیمان به فیزیوتراپی می‌رفت. او آرام‌آرام نسبت به همه چیز عکس‌العمل نشان می‌داد، می‌نشست و با دهانغذا می‌خورد. گویا واقعا پیمان تازه متولد شده بود چراکه نحوه صحبت کردن، اخلاق و حرکاتش عوض شده بود. پیمان قبل از این ماجرا بچه با‌انرژی و پرتحرکی بود. تا اینکه به‌همراه خانواده در روز نوزدهم ماه مبارک رمضان برای ادای دین و نذورات به حرم امامزاده صالح(ع) رفتیم. صحنه عجیبی رخ داد که همه را شگفت‌زده و متاثر کرد».

برادر پیمان درحالی که اشکش را پاک می‌کند، ادامه می‌دهد: «پیمان که بغل پدر بود، وقتی به داخل حرم رسیدیم خود را به زمین می‌اندازد و چهار دست و پا دو دور، ضریح امامزاده صالح(ع) را طواف می‌کند. مردم داخل حرم همه منقلب شده بودند و غوغایی در حرم ایجاد شد. یادم می‌آید مادرم می‌گفت نذر کرده بودم اگر پسرم شفا یابد، با دست خودم او را به دور حرم امامزاده صالح بگردانم اما او با دست و پای خودش دین من را ادا کرد. از آن به بعد هر سال خانواده ما روز نوزدهم ماه مبارک رمضان در این آستان مقدس سفره نذری پهن کرده و شکرگزاری می‌کنند».

 ارتباطی که ماندگار شد
پیمان که شفایافته امامزاده صالح(ع) است بعد از صحبت‌های برادرش می‌گوید: «امامزاده صالح، امین، پزشک و بزرگ خانواده ماست ودر تمام زندگی‌مان ملجا و مأمن درد دل‌های ما بوده. زندگی مذهبی خود را مدیون آقا هستم». پژمان قدرتی نیز می‌گوید: «اتفاقی که برای پیمان افتاد به ما یاد داد که ناراحتی‌ها و اتفاقات تلخ همیشه در مسیر زندگی وجود دارند اما آنچه مهم است حکمت‌ها و نتایجی است که در آن نهفته است. توسل و ارتباط مستحکم ما با ائمه اطهار(علیهم‌السلام) و به‌خصوص امامزاده صالح(ع) از حکمت‌های این اتفاق بود».

اکنون پیمان قدرتی یکی از معلمان نمونه دبستان پسرانه حمزه سیدالشهدا(ع) در منطقه ۱۰ تهران است و شاگردان بسیاری زیر نظر او پرورش پیدا کرده‌اند. او حتی به‌طور خصوصی به بچه‌های توانبخشی درس می‌دهد.

منبع:هیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
خدایا‌قسم‌ت‌می‌دم‌به‌همه‌ی‌مقدساتی‌که‌خلق‌کردی
برادرم‌رو‌شفا‌بده‌ بهش‌توانایی‌‌دوباره‌حرکت‌و‌نفس‌کشیدن‌بده
خداعزیزم‌‌گناهان‌مارو‌ببخش‌وبرادرم‌رو‌دوباره‌به‌ما‌برگردون
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۰:۰۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
خدایا به عزت و جلالت قسمت میدهم کاری کن امروز دکتر بگه ام ار ای مشکلی نداره و سلامتی ....یا حضرت زینب بحق برادرت اقا ابالفضل و اقا امام حسین و بچه های کربلا منو بچه هامو ناامید نکن منو بچه هام غریبیم و بچه هام بجز من کسی رو ندارن...یا امام رضا بچمو که الان مشهده و اومده به پابوست صدقه سر حاجتروایی همه زائرات ،حاجت روا کن و دست پر برگردون بحق مادرت فاطمه زهرا و فرزندت امام جواد...امین امین امین
هر کس پیاممو خوند لطف کنه برام دعا کنه ممنونم حاجت همگی روا بشه انشاء الله
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۲۲:۵۸ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
خدای مهربونم من مطمعنم ایندفعه که نوبت دکتر دارم دکتر میگه به حول قوه الهی معجزه شده و تمام موهات برمیگرده و مشکلی برا بچه دار شدن نداری...خدایا نه تنها من...بلکه همه ما به معجزاتت ایمان داریم...پس تا دیر نشده...ناامیدمون نکن خدایاااااا....نزار کسی دست خالی از در خونت برخ...
برا منم دعا کنید رفیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۸ آذر ۱۳۹۹
خدایا خودت تمام بیماران را شفا بده بخصوص پسر ۵ساله خودم ک مثل فرشته می مونه خودت رحم کن ب پاکیش آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
یاخدا خودت به همه ی بنده های پاکت قسم میدم دختر عزیزمنم شفا بده)ملینای قشنگم♡
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۱:۲۹ ۰۷ شهريور ۱۳۹۹
پسر 5 ساله منم یه بیماری لاعلاج داره براش دعا کنید
Germany
..
۰۰:۳۵ ۰۷ شهريور ۱۳۹۹
تو رو خدا واسه منم دعا کنین شفا پیدا کنم خواهش میکنم حالم خیلی بده ، هیچ انگیزه ای واسه زندگی کردن ندارم فقط برام دعا کنین خوب بشم همین
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد نجفی
۱۶:۲۶ ۱۴ دی ۱۴۰۰
ایشالله خوب میشی
Netherlands
ناشناس
۱۷:۰۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
مادر منم الان ۱۳ روزه آیسیوعه یا امام زاده صالح ترو قسم میدم به ابوالفضل العباس مادر منم الان ۱۳ روزه تصادف شدید کردن از قسمت نخاع نخاع چهارمش آسیب دیده عمل کردن ولی هنوز نفسش برنگشته ۱۳روزه در خونه خدا و ائمه نشستم شب وروز مطمعن هم هستم شفای همه مریض،ها ومادرت منم میده یا امام زاده صالح منم امروز یه دعایی رو خوندم و حضرت فاطمه و حضرت علی رو ضامن این دعا قرار دادم ک تا فردا بهمون بگن نفس مادرم برگشته یا امام زاده صالح مادرمو نذر تو میکنم وقتی نفسش برگرده و بلند بشه راه بره اولین بار میارمش پابوس تو و دور حرمت میگردونم انشالله به حق صاحب الزمان همین جور ک این بچه رو شفا دادی مادرمم میسپارم به تو تا فردا فقط منتظر خبر خوشم ک بگن نفس وحس مادرم باهم برگشته یا ابوالفضل یا ابوالفضل یا ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
رقیه کاکاوند
۱۸:۱۵ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
برادر۳۰ سالم بخاطر ی ضربه سر با دیوار تو ۱ دقیقه از گردن به پایین بی حرکت شده اسیب شدیدی به نخاع امده و روز اول فروردین ۹۸ این اتفاق افتاده علاوه بر اون عصب تنفسیشم مشکل داش ک عین همین پیمان زیر گلوشو سوراخ کردن و کاپ گذاشتن ....خیلی خیلی خیلی خیلی دوران سختیه ک جوان سر پا پور شور تو ی دقیقه بی حرکت بشه .....لطفا کمکمون کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۱۵ مهر ۱۳۹۸
سلام ای مهربانترین مهربانان همه مریضارو شفا بده عادل عزیز مارو هم به حق حضرت زهرا(س)شفای کامل بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۱۶ شهريور ۱۳۹۸
الهی بحق آقا امام زمان دادش من هم یکسال چنده ماه رو تخت نخاعش آسیب دیده خودت بهش نظر کن بحق بزرگیت
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۰۲:۱۴ ۱۴ شهريور ۱۳۹۸
خدا از امام زاده حسن میخواهم پسرم سالم برسان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
یا امام زاده صالح مادر منم نخاعش تو تصادف به شدت آسیب دیده، خودت شفاعت کن...حقش این نیست به خدا حقش این نیست
Iran (Islamic Republic of)
سکینه
۰۸:۱۱ ۲۸ تير ۱۳۹۸
سلام داداشم رفته بود باتراکتور کار ک دستگاه پریس پاشا میگیره و رگ پاش پاره میشه پیوندش میکنن دکترا ولی از پاشنه ب پایین پاش قطع امید کردن براش دعاکنید قطع عضو نشه خدایی نکرده التماس دعای شدید
Iran (Islamic Republic of)
دوست دارم یا مهدی باشم
۱۷:۴۱ ۲۳ تير ۱۳۹۸
خدایا. همه ی مریضان رو شفا بده و امام زمان رو زود تر از غیبت در بیار به 14 معصوم قسمت میدم. یا مهدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۳ مهر ۱۳۹۷
ی بیماری لاعلاج دارم وبیکارم چندوقت نمازخوندم ولی بعلت شرایط روحی وسختی زندگی واحساس تنهایی ومشکلات زیادناامیدانه نمازفراموش شد.ازبس مشکلات زیاده روانی شدم.بنی آدم اعضای یکدیگرندکه درآفرینش ز یک گوهرند.لطفادعاکنیدتامشکلم حل شه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۲۲ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
من ۲۹ساله بیماریی دارم .جهت شفا امام زمان متوسل شدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۷
خدایا به من توجهی کن یاحسین یا زهرا از خدا معجزه میخواهم خدایا خواسته های من از تو زیاد است چون قدرت تو محدودیتی ندارد چون تو بر همه چیز توانایی خدایا از قوانین بگذر و برای من معجزه کن خدایا میخواهم تا پایان عمرم دیگر مادرم را غمگین نبینم خدایا من هم انسانم یک انسان ضعیف که دیگر تحمل این رنج ها را ندارم خدایا کمکم کن یا علی تو که به اذن خدا دست بریده شده ای را دوباره برگرداندی کسی دزدی کرده بود و دستش را قطع کرده بودی خدا به خاطر محبت و ارادت آن دزد به تو دستش را دوباره به او بخشید پس معجزه هایی که من از خدا میخواهم غیر ممکن نیست یا حسین به حق مادرت فاطمه زهرا به حق خواهرت زینب کبری که بسیار رنج کشید من هم همیشه در رنج هستم به خاطر دخترت رقیه مرا حاجت روا کن که من هم یتیمی رنج کشیده و زخمی هستم ای مهربان ترین به من رحم کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
خدا رو شکر ان شالله همه بیماران شفا پیدا کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
خدا همه بیماران را شفا بده
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۵:۳۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
یاخداهمه مریض هاروشفابده یه گوشه نظر به من نگاه کن
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۵:۳۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
یاخداهمه مریض هاروشفابده یه گوشه نظر به من نگاه کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
ان شاء الله خدا همه بیمارا رو شفا بده منم شفا بده
من نه ساله که بیماری لاعلاج دارم تو رو خدا دعام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
پزشکان باید به قدرت افکار و ذهنیت انسان اعتراف کنند. انسان چیزی را که از درون بخواهد برایش اتفاق می افتد چه مسلمان باشد چه مسیحی چه کافر. همه پیشرفت های شگرفی که در دانش بشری شده هم محصول اعتقاد و اعتماد به قدرت افکار است. مثبت بیندیشید و آرزوهایتان را در درونتان فریاد بزنید و تکرار کنید و تکرار کنید قطعا به مقصود خواهید رسید. ای انسان، تو اوج هنر خدا در آفرینش هستی و خدا خودش در آفرینش تو به خود تبریک گفت پس قدر خود را بدان و پتانسیل های نهفته در درونت را کشف کن. خدا هم یاری ات خواهد کرد. ایاک نعبد و ایاک نستعین تنها از تو یاری می جوییم. هیچ پرده ای و هیچ واسطه ای بین ما و خدا نیست. شرک نورزید که خدا مشرکان را دوست ندارد. ان شالله همه مریض ها شفای عاجل از آفریدگار هستی بگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
رويا
۱۰:۳۸ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
خدايا تورو ب اجداد اقا امام رضا قسمت ميدم همه مريضارو شفابده پدر منم شفا بده هر كي ميخونه تورو خدا واسه باباي منم دعا كنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
ای خدا همه دکترا از داییم نا امید هستش و اسم خودش امید هستش میگن تا اون سر دنیا ببرید درمان نداره خدایا دارم از غصه میمیرم اون تمام وجود منه تازه ازدواج کرده خدایا معجزه ی خودت شامل این جوان مهربان و معصوم کن خودم یک ماه خادم حرم امام رضا میشوم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۴:۵۵ ۲۹ تير ۱۳۹۶
برای شفای منم دعا کنین لطفا
Iran (Islamic Republic of)
امیرمحمد
۰۳:۱۵ ۲۸ تير ۱۳۹۶
امام زمان جان شما را بحق جدتون فاطمه زهرا قسمتون میدم از خداوند بخواهید که همه مریضای اسلام بخصوص برادر ۶ ساله منو که خونریزی مغزی شده و حالش خوب نیست را شفا ده
الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۳ ۲۷ تير ۱۳۹۶
خدایاااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
داوود
۱۱:۱۴ ۰۵ تير ۱۳۹۶
خدایا همه بیماران سخت و صعب لاعلاج مثل als را شفا بده الهی آمین یا رب العالمین
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۳:۵۰ ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
من خیلی برای همه ی مریض ها دعا می کنم. ان شاءالله همه شفا بگیرند. منم شفا بگیرم. یه دخترخانمی مریضی بود که خیلی کارها کرده بود ولی شفا نگرفته بود. یادش می افتادم اعصابم بهم می ریخت.می گفتم دعا کردن فایده نداره. تا این به دلم افتاد خبر رسید الحمدالله شفا گرفته. اونم بعد از نزدیک 20 سال که مادرش انقدر دعا کرده بود. منم امیدوار شدم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
خدا يا بحق شبهاي قدر تمام مريض ها رو شفا بده پسره دوماه منم شفا بده ب پاكيش و بي گناهيش رحم كن تو رحم نكني كي رحم كنه خدا جون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
واسه شفاي پسرم اميرعباس دعا كنيد يا باب الحوائج اي دستگيره بي دست همه مريض ها رو شفا بده ب دستات پناه اوردم خدا ب حق باب الحوائج شفاي همه مريض ها رو بده پسرم پاك و بي گناه و دو ماه منم شفاه بده
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسین
۱۷:۵۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
خدایا تمام کسانی که اینجا نظر گذاشتن و شفا میخوان رو به عزت و جلالت قسم شفا بده....یا امام حسین ما به شما توسل میکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
پارسا
۱۷:۴۰ ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
ای خدا همه مريضها شفا بده پسره منم شفا بده الهی امین
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۲:۳۴ ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
ای خداوند متعال همه مریضها رو شفا بده
پرهام کوچولو یادت نره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
با سلام خدمت دوستان خوبم با حرفای شما اشک تو چشمام جمع میشه چون منم اسیب نخاعی از کمر شدم امیدم به خداس که همه بیمارا شفا پیدا کنن
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل مشهدی پور
۱۹:۲۲ ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
این اقا الان معلم من هستند وکاملاایشان را دوست دارم ومن برای سلامتی همهی مریضان دعا می کنم ووقتی این داستان راشنیدم هم خوشحال وناراحت شم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۵
یا خدا شفای همه مریضا رو بده.
شفای مامان منو هم بده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۸ ۰۴ تير ۱۳۹۵
یا الله
یا شافی
ایشالله تو این شبای قدر همه مریضا
همه بچه های بی گناه
همه مریضای لاعلاج
همه کسایی که آرزو بچه دار شدنو دارن
همه کسایی که تو زندگیشون گره افتاده
انشاءالله همه به لطف خدای یکتا و مهربون شفا پیدا کنن
التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
هو الشافي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۲ بهمن ۱۳۹۴
سلام ، ان شاالله که به لطف خدای مهربان همه ی مریضا و بیماران لاعلاج و دکتر قطع امید کرده ها را شفا بفرماید . وسط اشکاتون وسط دعاهاتون واسه خاله منم دعا کنید ، تومور کل سرشو گرفته :'((((((
خدایا به بزرگیت قسم خودت کمک مریضا کن ای خدایی که تمام قدرت دنیا از آن توست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۳ آذر ۱۳۹۴
سلام توروخدا دعا کنید,برای دو بردار که مسافر کربلا بودن ,تصادف کردن ,یکیش کما رفته,دیگری اسیب نخا دیده,هرکسی میخونه دعاکنه,خواهش میکنم مردم دعا کنید,جوان ,۲۹فلج نشه ,اون یکی۲۶ساله که پسر چهارساله ش منتظر پدرش بیاد ,خدایا صدامون بشنو,مسافر امام حسین بودن,
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۴
سلام خداروشکر
من دریک سانحه رانندگی قطع نخاع شدم یازده ساله تحمل میکنم دست به دامن خدا و تمام امامان شدم اما هنوز همون طوریم برام دعا کنین دیگه خسته شدم
آخرین اخبار