نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: تامین احترام به انسان‌ها بدون در نظر گرفتن تبعیض از اهداف درخشان جمعیت هلال احمر است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،   حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با حضور در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر ضمن قدردانی از خدمات ارزنده مرحوم  حجت الاسلام و المسلمین غیوری اظهار کرد: مرحوم حجت الاسلام و المسلمین غیوری بیش از 30 سال از عمر خود را در جمعیت هلال احمر گذرانده که از هیچ خدمتی دریغ نکرده و همواره یاد و خاطره وی در جمعیت هلال احمر زنده خواهد ماند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه قوام و ماندگاری جمعیت هلال احمر وابسته به حضور مردم است افزود: جمعیت هلال احمر جمعیتی مردم نهاد و بین‌المللی بوده که سرمایه گران‌سنگی در جامعه محسوب شده و تقویت اعتماد مردم با پایش و نظارت بر فعالیت‌ها در خصوص ارتقای فعالیت‌ها و افزایش کارآمدی آنها انجام می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر تاکید کرد: یکی از اهداف درخشان جمعیت هلال احمر تامین احترام به انسان‌ها بوده و موجب افتخار ایرانیان مسلمان است که این مدار احترام را بدون در نظر گرفتن جنس و نژاد و فارغ از منطقه جغرافیایی و بر پایه مسائل بشر دوستانه و خدا محوری قرار می‌دهد.

حجت الاسلام و المسلمین معزی در پایان گفت: آرامش بخشی به روان‌انسان‌ها و افزایش امید به زندگی کم اهمیت‌تر از حفظ جان و سلامت آسیب دیدگان و بازسازی ویرانی‌ها در حوادث نبوده که شایسته است در این زمینه نیز دقت فراوانی شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: درخشان ، غیوری ، جمعیت ، سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار