اعضای تیم استقلال برای رفع مشکلات مالی خود خواستار دریافت طلب خود از سازمان لیگ و یک منبع مالی شدند اما به نتیجه نرسیدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران استقلالی‌ها با اوضاع متفاوتی روبرو هستند زیرا مشکلات مالی آنها را دچار مشکلات بسیار زیادی کرده است و این در حالی است که از هیچ یک از منابع خود نیز به پول نرسیدند و این موضوع مشکلات این تیم را دو چندان کرده است.

گفتنی است استقلالی‌ها از ابتدای فصل با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کردند اما در حال حاضر این اعضا باید وضعیت را طور دیگری سرو سامان دهند زیرا هم بازیکنان سابق استقلال مسئولان را تهدید کردند و هم بازیکنان و اعضای این تیم مدتهاست که پول دریافت نکردند و این مسائل فشار زیادی را به مسوولان وارد کرده است.

شنیده می شود استقلال از سازمان لیگ طلب دارد اما مسئولان اعلام کردند در حال حاضر به استقلال پولی تعلق نمی گیرد زیرا این تیم در اولویت گرفتن پول قرار ندارد و تیمهای آسیایی می توانند از سازمان پول بگیرند.

این در حالی است که استقلال بابت فروش بلیط‌ها از مسوولان طلب زیادی دارد و در حال حاضر به این مبلغ نیاز دارد اما شانسی برای دریافت پول ندارد.

شایان ذکر است استقلالیها مقدار زیادی نیز از یک منبع مالی طلب دارند که وی نیز در این مورد کوتاهی کرده است و هنوز پول استقلال را واریز نکرده است تا مسئولان در این خصوص با مشکل مواجه شوند و برای دریافت شش میلیارد به هر دری بزنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: استقلال ، طلب ، سازمان لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار