معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 از اجرای طرح زمستانی امن برای کودکان کار و خیابان با همفکری سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی تهران در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران هاشم فخاری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 با اعلام این خبر گفت: پس شناسایی و ثبت اسامی کودکان کار و خیابان، بسته‌های حمایتی به آنها اهدا می‌شود که شامل ژیله، کلاه، شال گردن، دستکش و .. است.

فخاری در ادامه به هدف اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای این طرح شناسایی و ارتباط گیری موثر و حرفه ای با کودکان کار جلوگیری از آسیب های احتمالی جسمانی به کودکان کار و خیابان در طول فصل سرمای زمستان، کاهش آسیب‌های جامعه، افزایش مشارکت مردم در جامعه و تشوریق نهادها برای کمک به کودکان و خیابان است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 اظهار کرد: به منظور تقویت نقش، جایگاه و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد (سمن)، بسته‌های حمایتی مورد اشاره از محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار، خریداری می‌شود.

فخاری در پایان گفت: در راستای اجرای این طرح، خودروهایی که با پلاکاردهایی که نشان می دهد طرح زمستانی امن برای کودکان کار و خیابان در حال اجراست و در اختیار کمیته اجرایی قرار دارد که پس از شناسایی کودک کار خدمات مورد نظر را ارائه می‌رهند.

شایان ذکر است: این طرح تا پایان سال جاری در سطح نواحی گونه، به اجرا درمی‌آید.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: زمستانی ، کودکان ، کار ، خیابان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار