محمد احمدی گفت: «روز مبادا» فیلمی است که گرم، گیرا و خوش سبک ساخته شده و همه اجزای آن درخدمت کلیت داستان است.

محمد احمدی تهیه‌کننده فیلم "روز مبادا" در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص همکاری با کارگردان‌های کار اولی گفت: من به طور معمول با کارگردان‌های کار اولی کار می‌کنم و بیشتر آثاری که تهیه کردم با آنها بوده است.

وی در جواب این پرسش که روز مبادا چقدر مورد استقبال قرار می‌گیرد بیان داشت: نمی‌شود پیش‌بینی کرد ولی خودم فیلم را بسیار گرم و از لحاظ کارگردانی خوش سبک می‌دانم، به نظرم روز مبادا فیلمی‌است که همه اجزای آن در خدمت کلیت کار بوده و هیچ چیزش بیرون نمی‌زند.

این تهیه‌کننده افزود: بازی‌ها در این فیلم رئال و خوب بود و در راستای نگاه کارگردان قرار داشت که علاقه‌مند بود رئالیسیم کار کند و زندگی را در فیلم جاری سازد و همینطور تمام عوامل فیلم یکدست و یکدل و در خدمت کار بودند.

احمدی ادامه داد: فضای فیلم یک طنز خاص دارد که مورد استقبال مخاطبان قرار خواهد گرفت.

این تهیه کننده در خصوص بازدهی برنامه "یک فیلم یک سلام" گفت: به نظرم کار خیلی خوبی است و به طور قطع کم و کاستی‌های آن در سال‌های بعد درست می‌شود، اعتقاد دارم هر کاری را برای حمایت از فیلم‌ها و معرفی‌شان به مخاطبان باید انجام داد تا آن مخاطبان بفهمند که با چه فیلم‌هایی در جشنواره طرف هستند و ما به شدت از این نمونه برنامه‌ها استقبال می‌کنیم.

وی در خصوص موفقیت "روز مبادا" در گیشه بیان کرد: به طور قطع گیشه گسترده‌ای را مد نظر نداریم ولی به نظر من فیلم در همان تعداد سینماهایی که هنر و تجربه برای  آن پیش‌بینی کرده خودش را نشان می‌دهد.

وی افزود: کاری که هنر و تجربه راه‌اندازی کرده فکر بسیار خوبی است چون فیلم‌هایی مثل "روز مبادا" جایگاهش در آنجاست، نه به خاطر اینکه فیلم خاص یا کم مخاطبی است بلکه به خاطر تماشاچی این گونه فیلم‌ها باید با مخاطب عام فرق کند و به طور قطع مخاطبی که این فیلم را می بیند با وجود اینکه سوپراستاری در آن نیست کار را دوست خواهد داشت.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار