‌استاندار فارس گفت: : بسیاری از افراد در پشت خط استخدام برخی از ارگان‌های استان قرار دارند که هنوز تکلیف آنها مشخص نشده است.




به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران ، سید محمد احمدی عصر سه‌شنبه 30 دی در جلسه شورای اداری استان فارس با بیان اینکه فرصت مسئولیت نعمتی است که باید از آن استفاده صحیح کرد، اظهار داشت: بسیاری از افراد در پشت خط استخدام برخی از ارگان‌های استان قرار دارند که هنوز تکلیف آنها مشخص نشده است .

استاندار فارس با تاکید براینکه معلمین و اساتید سرمایه‌های اجتماعی ارزشمند جامعه هستند، گفت: اگر اعتماد و سرمایه ملی را از دست بدهیم، چیز دیگری نداریم.
 
احمدی با بیان اینکه مردم ایران در دوره ‌های مختلف امتحان خود را به خوبی پس داده اند، خاطرنشان کرد: ‌اراده فولادین مقام معظم رهبری، تصمیم جدی دولتمردان و پای کار بودن مردم، مهمترین افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام دهه فجر، عنوان کرد: دهه فجر امسال را باید باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنیم.

در ادامه این جلسه معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس طی سخنانی بر اهمیت مسائل اجتماعی که پس از سه دهه از انقلاب، جنگ و بازسازی به فراموشی سپرده شده بود،تاکید کرد و گفت: به همت دولت تدبیر و امید این مسائل در راس امور قرار خواهد گرفت.

جوانشیر کدخداپور گفت: پس از انقلاب برای نخستین بار در برنامه پنجم توسعه توجه خاصی به مسائل اجتماعی شده است.
 
انتهای پیام /زا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.