فرمانده انتظامی شهرستان شوش استان خوزستان از دستگیری سرکرده باند سارقان به عنف موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید رضا بهاروند فرمانده انتظامی شهرستان شوش استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از دستگیری 5 نفر از اعضای باند سارقان به عنف موتورسیکلت توسط پلیس شوش ، شناسایی و دستگیری سرکرده این باند که متواری بود در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .
 
این مقام مسئول انتظامی ادامه داد: سرکرده این باند ، سارق مسلح "ا.م" بود که در سال گذشته به اتهام محاربه ، سرقت مسلحانه و درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی این شهرستان دستگیر و پس از صدور قرار 2 میلیارد ریالی روانه زندان شده بود که پس از یک سال با ارائه سند از زندان آزاد شده و پس از آزادی باند سارقان موتورسیکلت را تشکیل داد که سرقت های مسلحانه متعددی را این باند خلافکار انجام دادند.
 
سرهنگ بهاروند تصریح کرد : با شناسایی مخفیگاه سرکرده باند تبهکاران ، با هماهنگی قضایی ، متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد .
 
وی افزود: این باند تبهکار تمام سرقت های خود را به صورت مسلحانه با سلاح گرم و سرد انجام می دادند و پس از سرقت ، موتورسیکلت های مسروقه را به نزدیک مرز ایران و عراق انتقال داده و به همراه وسایل اوراقی به صورت مخفیانه به کشورعراق قاچاق می کردند .
 
این مقام مسئول انتظامی اظهار داشت :اعضای این باند خلافکار که به مواد مخدر از نوع شیشه اعتیاد دارند به 12 فقره سرقت انواع موتورسیکلت اعتراف کرده که 20دستگاه موتورسیکلت ، به همراه پنج میلیون تومان وجه نقد و مدارک مالباختگان در مخفیگاه سرکرده باند کشف شد .
 
فرمانده انتظامی شهرستان شوش خاطر نشان کرد:سرکرده باند سارقان موتورسیکلت پس از دستگیری به همراه پرونده قضایی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد .
 


"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی
havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار