یک کارشناس مبانی فقهی حقوق گفت: معمولاً کسانی دست به توهین در قالب کاریکاتور، نوشتار، گفتار و تقلید می‌زنند که از نظر منطق احساس ضعف می‌کنند.

«شعبان حق‌پرست» در گفتگو با خبرنگار حقوقی- قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهانت نشریه "شارلی ابدو" به ساحت پیامبر اکرم(ص)، اظهار داشت: به طور کلی در هر مکتبی حتی آن‌هایی که تابع دیانت پیغمبری هم نیستند توهین به مقدسات خلاف عقل، عرف، قانون، مذهب و دین است.
 
وی ادامه داد: معمولاً کسانی دست به توهین در قالب کاریکاتور، نوشتار، گفتار و تقلید می‌زنند که از نظر منطق احساس ضعف می‌کنند.  

کارشناس مبانی فقهی حقوق تصریح کرد: کسانی که به خاطر نداشتن استدلال و منطق  برخلاف عقل و ضابطه اقدام به انجام چنین کارهایی می کنند قطعاً با شکست مواجه خواهند شد  و علائم شکست را می‌توان در چهره این‌گونه افراد مشاهده کرد.
 
حق‌پرست اظهار داشت: خدای متعال در مقابل استهزای این‌گونه افراد  به دین و پیغمبر خود عزت می‌بخشند، اگر چه کفار خوششان نیاید.
 
 وی در پایان خاطر نشان کرد: دنیا تشنه اسلام ناب محمدی(ص) است، چرا که اسلام منطق دارد و عاقلانه حرف می‌زند و قطعاً پیروز میدان خواهد بود و اهانت این‌گونه افراد نسبت به ساحت مقدس اسلام به جایی نخواهد رسید.  

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار