رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور گفت: مردم جامعه اسلامی از رسانه‌های داخلی توقع دارند که مروج فرهنگ و مذهب اسلامی باشند نه اینکه تبدیل به بلندگویی برای رساتر شدن صدای دشمنان شوند.

"حجت الاسلام علی رضایی" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های یاشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه بی‌توجهی به دین و فرهنگ معضلی‌ است که در طول این سال‌ها در برخی دولت‌ها دیده شده است، اظهارداشت: مردم جامعه اسلامی از رسانه‌های داخلی توقع دارند که مروج فرهنگ و مذهب اسلامی باشند نه اینکه تبدیل به بلندگویی برای رساتر شدن صدای دشمنان شوند.

وی با بیان اینکه بحمدلله تا به امروز توطئه دشمنان به تدبیر رهبر معظم انقلاب بی‌اثر مانده، تصریح کرد: امروز تنها تیری که دشمنان احساس کردند شاید به هدف بخورد، اهانت به پیغمبر اکرم(ص) است. چرا که اهانت به پیامبر اسلام آن هم با تحریک تروریست‌های تندرویی که دست‌پرورده‌های فرانسوی‌های لاییک هستند، می‌توانست مکمل پروژه اسلام‌هراسی غربی‌ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولیت رسانه‌ها در کشور بسیار خطیر است، لذا دامن زدن به مباحثی که بی‌اعتنایی به هویت اسلامی مردم به حساب آید، با برخورد از سوی جامعه مواجه خواهد شد. لذا از مسئولین خواهانیم که شجاعانه با رسانه‌هایی که مروج بی‌دینی هستند، برخورد کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار