لبیک کارکنان رسانه ملی به ندای جهانی یا محمد(ص)

کارکنان رسانه ملی امروز، توطئه جدید صهیونیستی ضد اسلام را در قالب توهین به ساحت مقدس پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) محکوم کردند‌.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، كاركنان رسانه ملی امروز با تجمع بر سر مزار شهدای گمنام كه در صحن مسجد بلال صدا و سیما آرمیده‌اند اقدام شرم‌آور نشریه فرانسوی شارلی را در توهین به پیامبر گرامی اسلام (ص) محكوم كردند.

دكتر علی اصغر جعفری، معاون سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما، در این مراسم با ریشه‌یابی توطئه‌های جدید ضد اسلام، این حركت را تلاش صهیونیست‌ها برای جلوگیری از گسترش اسلام در جهان ارزیابی كرد و گفت: دشمنان این دین الهی هر از چند گاهی با ایجاد یك توطئه می كوشند نام آخرین دین الهی را كه همواره در ذهن بشریت با رحمت و مهربانی همراه بوده است لكه‌دار كنند، اما هوشیاری مسلمانان و رهبران دینی این توطئه‌ها را خنثی كرده است . وی از یازده سپتامبر و ایجاد گروه‌های تكفیری در كشورهای اسلامی به عنوان نمونه‌های این تلاش نام برد و افزود : با توجه به گرایش روز افزون مردم در غرب به ویژه جوانان به اسلام عزیز، این تلاش سردمداران غربی _ صهیونیستی برای جلوگیری از این رشد روز افزون اسلام خواهی، درك كردنی است، زیرا با گسترش تفكرات اسلام ناب، دیگر جایی برای سلطه‌گری‎های آنان نخواهد ماند.

كاركنان صدا و سیما در این تجمع كه پس از نماز ظهر و عصر بر سر مزار شهیدان گمنام برگزار شد، ضمن تجدید عهد با آرمان‌های شهیدان در دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) بیانیه ای در محكومیت این اقدام موهن قرائت كردند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

  بسم الله الرحمن الرحیم

زمانی كه پیامبر نور و رحمت، خاتم انبیاء و اوصیای الهی، احمد مصطفی(ص) دیده به جهان گشود، ابلیس خشمگینانه و از سر درد آهی جانسوز سر داد و كار خود را پایان یافته دید چرا كه محمد(ص) برای نجات بشریت از شیطان درون و برون رسالت جهانی خویش را به زودی آغاز می كرد و طومار هزاران ساله مكر و حیله او را در هم می پیچید؛ امروز اما پس از گذشت 14 قرن از آن روزگار، شیاطین انس هنوز ناله كنان و فریادكشان از میراثی كه آن بهترین آفریده و برترین آدمیان بر جای نهاد، ضربات آكنده از خشم و كینه خود را با ذلیلانه ترین صورت ممكن بر طبل جهالت خویش می كوبند و گمان می كنند با فوت كردن می‌توان شعله خورشیدی عالم‌افروز خاتم پیامبران و عصاره خلقت الهی حضرت محمد(ص) را خاموش كرد.

كسانی كه به بهانه آزادی بیان و عقیده، اجازه رسم كاریكاتور علیه رحمة للعالمین می‌دهند گویا در خوابی عمیق، یا واقعا در غفلتی آمیخته با جهل و نادانی به سر می‌برند كه نمی دانند و نمی خواهند بدانند كه آن اسوه حسنه، برای همین روزهای آنها در احد گریست.

آزادی بیان به شیوه غربی، معنای حقیقی خود را عریان‌تر از گذشته، در لابلای صفحات شارلی ابدو نمایاند؛ آزادی به قیمت توهین به سرمنشأ همه خوبی‌ها و به هیچ انگاشتن اعتقادات و مقدسات بیش از یك میلیارد پیرو آخرین دین خدا؛ آزادی بیان از نظر دنیای غرب یعنی زیر پا گذاشتن اخلاق و انسانیت و شرف و هر آنچه آدمی را از حیوان ناطق به انسان متفكر مبدل می سازد و هنگامی كه خشم مسلمانان را از این همه جسارت و بی‌حرمتی می بیند، آنها را به طرفداری از افراط و تروریسم متهم می سازد غافل از این‌كه جهانیان می‌بینند و می‌فهمند اصل این ماجرا و برخوردهای پس از آن، همه ساخته و پرداخته تفكر شیطانی صهیونیسم است. آری! امروز بار دیگر فرزندان سامری برخاسته‌اند و گوساله دیگری آراسته، پای در میدان مبارزه با عقلانیت و وحیانیت نهاده‌اند؛ و در سایه حوادث تروریستی خود ساخته، هولناك‌ترین جنایت را مرتكب می‌شوند و با نقض حریم هوایی كشوری كه در محور مقاومت قرار دارد، فرزندان حزب‎الله را به شهادت می رسانند.

كاركنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، ضمن محكوم كردن جسارت به ساحت مقدس و نورانی پیامبر اعظم(ص) كه حلقه دیگری از زنجیره توهین‌های مكرر دنیای غرب به مقدسات مسلمانان است، لبیك‎گویان به ندای جهانی رسول مهربانی‎ها، از ملت خداجو و مسلمان ایران، اعم از شیعه و سنی و همه پیروان آیین نورانی اسلام در سراسر پهنه گیتی می خواهد، به تبعیت از آن پیر سفر كرده كه فرمود هر چه فریاد دارید بر سر آمریكا بكشید، طنین اعتراض خود را به گوش سردمداران كفر و استكبار و صهیونیسم نامشروع  برسانند و از سازمان‌ها و مجامعی كه فریاد حقوق بشر و انسانیت سر می‌دهند بخواهند با وضع قوانین بین‌المللی، اجازه تكرار چنین هتك حرمت‌ها و جسارت‌هایی را به هیچكس حتی به بهانه آزادی بیان ندهند.
 
انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منتظر ظهور
۱۱:۲۵ ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
لبیک یا محمد(ص)
آخرین اخبار