گودرزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اسرائیل نفس‌های آخر خود را می‌کشد/جواب حزب الله به اسرائیل بنیان‌برافکن خواهد بود

معاون سیاسی بسیج دانشجویی کشور گفت: عمر اسرائیل بسیار کوتاه است، رژیم صهیونیستی با یک هدفگذاری مشخص و راهبرد قطعی به کار خود ادامه می‌دهد و متصور است که باترورهای کور می‌تواند مانع مقاومت مردمی شود.

"داوود گودرزی" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، ضمن تسلیت و تبریک به مناسبت شهادت جهاد مغنیه به رهبر معظم انقلاب و سایر سربازان اسلام، گفت: به نظر می‌رسد که اگر کسی سالهای اخیر و اتفاقات منطقه را رصد کند، به خوبی می‌تواند به نتیجه برسد که اسرائیل نفس آخر خود را می‌کشد.  
 
وی تصریح کرد: عمر اسرائیل بسیار کوتاه است، رژیم صهیونیستی با یک هدفگذاری مشخص و راهبرد قطعی به کار خود ادامه می‌دهد و متصور است که باترورهای کور می‌تواند مانع مقاومت مردمی شود.  
 
معاون سیاسی بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه ‌‌نهایت توان اسرائیل ترورهای متعدد می‌باشد، اظهار داشت: اسرائیل که مدعی قدرت چهارم ارتش درمنطقه و مدعی ساختن کشوری بزرگ از نیل تا فرات است، بعد از جنگ ۳۳ روزه و ۵۰ روزه و... نهایتا با ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان، فرماندهان سپاه حزب الله، توان خود را به مرحله اجرا می‌گذارند.  
 
وی افزود: بعد از ۱۵ سال که گذشته، هنوز به اهداف کور خود نرسیده و اگر واقعا کسی منصفانه به این داستان بنگرد، متوجه شده که با تشکیل داعش و ایجاد تشنج در عراق و سوریه دشمن می‌خواهد آخرین تیر خود را به هدف بزند، ولی امروز شاهدیم که نفس‌های آخر خود را می‌کشد.  
 
گودرزی با بیان اینکه اسرائیل برای خدشه دار کردن چهره اسلام مجموعه‌ای را تاسیس کرده است، ادامه داد: با تاسیس گروهک‌های تروریستی که جلوه اسلام را خدشه دار کند، ایجاد دعواهای داخلی بین مسلمانان می‌خواهد بتواند برای چند صباحی نفس راحتی بکشد، ولی خوشبختانه بیداری اسلامی ضربه خوبی را به این غده سرطانی زده است.  
 
وی بیان داشت: به همین دلیل هرچند وقت یکبار به جایی یورش می‌برد و این همه داشته اسرائیل است. ۶۶ سال نظام سلطه در اسرائیل سرمایه گذاری کرده با قطعنامه‌های متعدد و هزینه‌های میلیاردی، ولی همچنان نتوانستند جلوی مقاومت مردم غزه را بگیرند، این به گونه‌ای است که در ‌‌نهایت مقابل چندین هزار نیروی حزب الله برای آتش بس به لبنان التماس می‌کرد.  
 
معاون سیاسی بسیج دانشجویی کشور در پایان خاطرنشان کرد: مطمئنا به لطف الهی حزب الله لبنان جواب دندان شکنی را به تروریست‌ها خواهد داد که قطعا بنیان برافکن است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار