معاون حمل و نقل ترافیکی شهردار منطقه 7 از اجرای طرح خط سفید در این منطقه خبر داد.

 امیرحسین حیدرنیا، معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری منطقه 7 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح خط سفید در منطقه 7 اظهار کرد: اصلاح هندسی و نوشتار گذرگاه‌های عابر پیاده، تقاطع‌ها و آسفالت‌ها از جمله اقداماتی است که در این طرح اجرا می‌شود.
 
وی افزود: اصلاح هندسی و خط کشی خیابان‌های دماوند به طول 2 هزار 300متر، شریعتی به طول 4هزار و700 متر و شهید طالقانی به طول 730 متر وهمچنین اصلاح خط کشی تقاطع‌های ، مفتح، طالقانی، بهار شیراز، سبلان، دوماوند، شریعتی و پلیسن از جمله اصلاحات خط کشی تقاطع‌های است که در راستای اجرای این طرح خط سفید در منطقه انجام می‌شود.
 
حیدرنیا با اشاره به طراحی این طرح برای هدایت خودروها به حرکت بین خطوط و رعایت حقوق عابران تصریح کرد: اصلاح خط کشی تقاطع ‌های سبلان، نامجو، قجاوند، سهروردی، مطهری فخر مشهد از جمله مواردی است که در دست اقدام است.
 
حیدرنیا درادامه گفت: این طرح در راستای بحث توسعه پایدار در ارتقا کیفیت زندگی و افزایش رفاه جامعه که از نیازهای مدیریت شهری است به منظور کاهش آسیب‌های ناشی از فقر فرهنگی در حوزه ترافیک و افزایش و ارتقاء فرهنگ شهروندی و تمایل به قانون گرایی در دستوور کار حوزه‌ای معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران قرار گرفت.
 
وی خاطرنشان کرد: با اصلاح هندسی معابر و خط کشی‌ها خود را ملزم به رعایت و توقف در حریم تعیین شده در تقاطع‌ها می‌دانند و کمتر تقاطعی دیده می‌شود که رانندگان با بی احتیاطی روی خط ایست توقف کرده باشند.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: خط سفید ، طرح ، خط کشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار