رئیس اداره آموزش‌های شهروندی منطقه 7 از تجهیز تمامی خانه‌های اسباب بازی در منطقه 7 خبر داد.

نادیا طاری رئیس اداره آموزش‌های شهروندی شهرداری منطقه 7 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ارتقاء تجهیز خانه‌های بازی در منطقه 7 اظهار کرد: خانه‌های اسباب بازی محیطی امن جهت آموزش و تعامل کودکان با گروه همسالان خود است و با تجهیز این خانه‌ها زمینه مناسب جهت رشد و شکوفایی کودکان در ابعاد مختلف فراهم می‌شود، تا آنان بتوانند در چنین محیطی مناسب و امن با خلاقیت خود و به کارگیری از اسباب بازی‌های خلاق و همچنین تجهیزاتی که در این خانه‌ها موجود است، استعداد‌های خود را شکوفا کنند.
 
وی در ادامه گفت: وسایل و تجهیزات خانه‌های اسباب‌بازی از قبیل دیوار پوش‌ها، نور، وسایل سرمایش و گرمنایش و همچنین وسایل کمک آموزشی تعویض و ارتقاء می‌یابند.
 
طاری با اشاره به تعیین رفتار و اجتماعی شدن کودکان در سنین پایین گفت: با توجه به اینکه بهترین سن آموزش و تغییر رفتار کودکان در سن 3 تا 5 سال است، این خانه‌ها می‌تواند محلی مناسب برای اجتماعی شدن بوسیله اسباب بازی آموزش‌های غیر مستقیم جهت تسریع فرآیند اجتماعی شدن کودکان، پرورش، تفکر و گسترش توانایی بدنی نیز باشد.
 
وی در ادامه گفت: در خانه‌های کودک مباحثی از قبیل کنترل خشم، ارتباط موثر با یکدیگر، ارتباط والدین با کودکان و کودکان با والدین ، آموزش پاکیزه نگهداشتن محیط اطراف خود، کارهای مشارکتی و تکالیف شهروندی با زبانی کودکانه به کودکان آموزش داده می‌شود.
 
طاری خاطرنشان کرد : هدف از این اقدام ارتقاء خلاقیت و مهارت‌های کودکان و رفع کمبود‌های آموزشی و تفریحی در خانه‌های اسباب بازی است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ارتقا ، تجهیز ، اسباب بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار