تصویری از زندگی «اسد اله امرایی» در کاغذ رنگی

برنامه «کاغذ رنگی» با موضوع کتاب و کتابخوانی، به تهیه‌کنندگی محمود فاتحی، سردبیری احسان رضایی و اجرای مارال دوستی، در شبکه چهار تولید می شود و پنجشنبه ها ساعت 22:30 روی آنتن می رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما؛ برنامه «کاغذ رنگی» با موضوع کتاب و کتابخوانی، به تهیه‌کنندگی محمود فاتحی، سردبیری احسان رضایی و اجرای مارال دوستی، در شبکه چهار تولید می شود و پنجشنبه ها ساعت 22:30 روی آنتن می رود. این برنامه شنبه ها ساعت 16:05 باز پخش می شود.

محمود فاتحی گفت: در برنامه پیش رو درباره طراحی پشت جلد کتاب و نحوه طراحی آنها مباحثی مطرح می شود. وی همچنین از حضور اسدا... امرائی" مترجم" در برنامه خبر داد و افزود: در این بخش از برنامه درباره زندگی، خاطرات و آثار استاد امرائی گفتگو می شود.
 
وی تصریح کرد: از آثار ترجمه استاد امرائی می توان به«کوری» نوشته‌ی ژوزه ساراماگو،«خزان خودکامه» نوشتهٔ گابریل گارسیا مارکز، «مردان بدون زنان» نوشته‌ی ارنست همینگوی، «لورا دیاز» نوشته کارلوس فوئنتس، «شبح آنیل» نوشته‌ی مایکل اونداتیه، «دختر بخت»، نوشته‌ی ایزابل آلنده و«دریا» نوشتهٔ جان بنویل اشاره کرد.
 
فاتحی همچنین به بررسی سیر مطالعاتی جنگ جهانی اول اشاره کرد و افزود: در این برنامه کتاب هایی درباره ی جنگ جهانی اول معرفی خواهد شد.
 
وی با اشاره به معرفی پر فروشترین کتابها در این برنامه گفت: قرار است در برنامه کاغذ رنگی پنجشنبه 2 بهمن، نوشتن رمان در سریعترین زمان ممکن بررسی شود. به عنوان مثال کتاب" شاه لیر شکسپیر" که در سه روز نوشته شده است مورد مداقه قرار می گیرد.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار