مدیر ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش شهرداری تهران گفت: اگر زنان کارآفرین هم‌افزایی کنند، قدرت آنان افزایش می‌یابد و می‌توانند در جهت صادرات کالاهای خود عمل کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،فهیمه فیروزفر افزود: بدون برخورداری از اطلاعات جامع نمی‌توانیم برنامه‌ریزی دقیقی برای زنان سرپرست خانوار انجام دهیم بنابراین اطلاع از تعداد کارآفرینان، حوزه فعالیت و تولیدات آنان لازم است و باید کارآفرینان در این زمینه هم‌افزایی کنند و بدانند که از چه جوانبی به کار آنان لطمه وارد می‌شود.

وی با اشاره به استقبال از فعالیت‌های ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش شهرداری تهران گفت: ما قدرت پوشش همه آنان را نداریم بنابراین با وزارت صنعت، معدن و تجارت مذاکراتی کرده‌ایم البته لازم است وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم برای حل مشکلات بیمه‌ای زنان سرپرست خانوار اقدام کند تا با کاهش دغدغه‌های بیمه‌ای آنان، این زنان بتوانند کالاهای خوبی را تولید کنند.

مدیر ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش شهرداری تهران تاکید کرد: اگر مشکلات و نقاط قوت و ضعف زنان کارآفرین شناسایی شود، آنان می‌توانند به منظور کاهش مشکلات با دستگاه‌های ذی‌ربط مذاکره و خواسته‌های خود را مطالبه کنند.

فیروزفر در پایان تصریح کرد: برای حل بسیاری از مشکلات زنان کارآفرین قانون وجود دارد که باید این ظرفیت‌ها را فعال کرد، در صورت نبود قانون هم می‌توان با مجلس وارد مذاکره و نظر نمایندگان را جلب کرد، اما عملکرد جزیره‌ای باعث می‌شود که عزم ملی و توان افزایی رخ ندهد.

/ انتهای پیام

منبع: ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.