حجم قابل توجهی خودرو طی این روزها برای حضور زائران در مشهد مقدس از جاده‌های استان در حال تردد هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، سرهنگ علیرضا رضوی خبیر ضمن اشاره به ترافیک قابل توجه خودرو در محورهای مواصلاتی استان سمنان با بیان اینکه خوشبختانه در حال حاضر در این محورها هیچ مشکلی وجود ندارد، افزود: هم اکنون جو آرامی در جاده‌های استان حکم فرماست و بارندگی وجود ندارد.
 
وی با تاکید بر ضرورت رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان خودروهای عبوری تصریح کرد: رانندگان محترم فاصله طولی خودروی خود را با خودروی جلویی رعایت کنند تا منجر به وقوع تصادف نشوند.
 
رئیس پلیس راه استان سمنان از اجرای طرح زمستانی تا اواخر اسفندماه سالجاری نیز خبر داد و گفت: در قالب این طرح از تمامی ظرفیت پلیس راه در کنار نیروهای راهداری اداره کل راه و ترابری و همچنین اورژانس و هلال احمر برای ایمنی تردد در محورهای این استان استفاده می‌شود.
 
رضوی خبیر در خاتمه، به همراه داشتن مواد غذایی، بررسی وضعیت خودرو از نظر فنی و تجهیزات گرمایشی، داشتن زنجیر چرخ و البسه کافی را مورد تاکید قرار داد و به رانندگان توصیه کرد: در شرایط عادی روش باز و بستن زنجیر چرخ را تمرین شود تا در مواقع ضروری بتوانید با سهولت بیشتری اقدام به انجام این امر کنید.

انتهای پیام/ز
 

برچسب ها: سمنان ، مشهد ، ترافیک ، پلیس ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.