معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه 2 از اجرای طرح خط سفید و افزایش رفاه شهروندان در این منطقه خبر داد.

حمید‌رضا رنجبر، معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه 2 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح خط سفید اظهارکرد: این پروژه در راستای سیاست‌های مدیریت شهرداری تهران مبنی بر بحث توسعه پایدار، ارتقاء کیفیت زندگی و افزایش رفاه جامعه اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: این طرح با هدف بستر‌سازی برای رانندگی اصولی و درست، افزایش و ارتقاء‌ فرهنگ شهروندی، ارتقاء فرهنگ سلامت اجتماعی و نظم و انضباط و مهمتر از همه تمایل به قانون گرایی و گسترش فرهنگ و صبر و آرامش برگزار می‌شود.

وی افزود: اصلاح علائم و خطوط مربوط به عبور و مرور خودروها و عابران پیاده به ویژه در تقاطع‌ها و چهارراه‌ها و ساماندهی نقاط گذر عابران، شاهد رعایت تقدم وتاخر در تردد شهروندان هستیم.

رنجبر،تأکید کرد: با اصلاح تابلوهای راهنمایی ورانندگی منطقه 2، تقاطع‌های فرحزادی- ایوانک، فرحزادی- دادمان، خوردین- دادمان و سرو نیز با تابلوها و خط کشی‌ها تکمیل شده است.

وی ادامه داد: اصلاح هندسی معابر و خط کشی‌ها و دوربین‌های ثبت تخلف، شهروندان را ملزم به رعایت وتوقف در حریم‌های تعیین شده و در تقاطع‌ها می کنند.

در پایان با اشاره به اجرای طرح خط سفید گفت: در راستای این طرح و کسب نتایج بهتر، شهروندان با رعایت قوانین، می‌توانند در این پروژه مشارکت کنند.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: رانندگی ، خط سفید ، خط کشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار