رئیس ستاد مدیریت منطقه 6 از ساماندهی جلسات فصلی و طراحی مانورها در حوزه آمادگی عملیات و پدافند غیر عامل خبر داد.

مهدی خسروانی ریس ستاد مدیریت بحران منطقه 6 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اقدامات ستاد مدیریت بحران این منطقه در حوزه آمادگی عملیات و پدافند غیر عامل اظهار کرد: از اقدامات این ستاد در حوزه آمادگی عملیات و پدافند غیر عامل ساماندهی جلسات فصلی بصورت مرتب در سطح محلات و منطقه است که هر سه ماه یکبار در شرایط عادی در نواحی شش گانه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تا کنون دو جلسه برگزار شده که با حضور سازمان‌های تخصصی و امداد رسان (هلال احمر،‌اورژالنس، آتش‌نشانی)، سازمان‌های خدمت‌رسان از جمله آب، برق، گاز، مخابرات و سازمان های امنیتی مانند بسیج ، نیروی انتظامی و پلیس راهور برپا شده است.

خسروانی افزود: علاوه بر حضور اعضای تخصصی در این جلسات ، اعضای عمومی از جمله مسئولین منطقه و نواحی نیز شرکت کرده و مصوبات جلسه پس از رویت و تایید حاضران، تصویب ، پیگیری و اجرا می‌شود.

ریس ستاد مدیریت بحران منطقه در پایان خاطر نشان کرد: طراحی و اجرای مانورها در طول سال و در سطح و مکان‌های مختلف از جمله مانورهای دورمیزی، عملیاتی، تخلیه امن اضطرایی، زلزله، عمومی و تخصصی، اسکان و .... همچنین سطوح مختلف آموزش شهروندان از موضوعاتی است که در این جلسات مطرح می شود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار