تشکر مشتاقی از مسئولین کرمانشاه برای پذیرفتن میزبانی جام تختی

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی از مسئولین استانی کرمانشاه به دلیل پذیرفتن میزبانی مسابقات جام جهان پهلوان تختی تشکر کرد.

تشکر مشتاقی از مسئولین کرمانشاه برای پذیرفتن میزبانی جام تختیبهرام مشتاقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:پس از آنکه به دلیل برخی مشکلات صحبت از لغو میزبانی کرمانشاه برای مسابقات جام تختی شد موجبات ناراحتی و تأسف بسیاری از علاقه مندان به کشتی به خصوص مردم پهلوان پرور و کشتی دوست کرمانشاهی را فراهم آورد و تعدادی از این عزیزان طی تماس هایی تقاضا داشتند که اعضای شورای فنی و یا هر یک از پیشکسوتان کشتی با کدخدامنشی موضوع را حل کنند.

وی تصریح کرد:در هر صورت تدبیر و درایت فدارسیون کشتی مبنی بر احترام همه جانبه به مردم کشتی دوست کرمانشاهی سبب شد پس از کش و قوس فراون میزبانی جام تختی دوباره به این استان واگذار شود؛حقیقت امر این است که من اصلاً به مسائلی که در این مدت رخ داد کاری ندارم اما وظیفه خودم می دانم در ابتدا از مسئولان فدارسیون کشتی و سپس از استاندار،مدیر کل ورزش و جوانان،رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه و تمامی عزیزانی که تلاش کردند تا شرایط میزبانی رقابتهای جام جهان پهلوان تختی در این استان فراهم شود تشکر ویژه داشته باشم.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی افزود:به هر حال خوشحالی مردم از این اتقاق نشان از علاقه مندی فراوان کرمانشاهی ها به ورزش اول کشور دارد و همین بس که نیاز و خواسته عده ای از هموطنان عزیزمان برآورده شد که امیدوارم این اتفاق باعث شد بار دیگر کشتی کرمانشاه به روزهای اوج خود بازگردد.

مشتاقی خاطرنشان کرد:با توانمندی که از برادران محبی سراغ دارم و با توجه به عنایت مسئولین کشتی دوست کرمانشاهی مطمئن هستم این دوره از مسابقات جام جهانی پهوان تختی به بهترین کشل ممکن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار