مشتاقی: عبدولی باید تکلیفش را باخودش روشن کند/ سطح فنی جام یادگار بی نظیر بود

عضو شواری فنی تیم های ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:سعید عبدولی اگر به موفقیت در میادینی بزرگی چون جهانی و المپیک فکر می کند اول باید تکلیفش را خودش روشن کند.

مشتاقی: عبدولی باید تکلیفش را باخودش روشن کند/ سطح فنی جام یادگار بی نظیر بودبهرام مشتاقی درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:سعید عبدولی یکی از کشتی گیران و قهرمانان موفق کشورمان است که باید قدر خودش را بیشتر بداند و برای ادامه راه قهرمانی باید از حواشی فاصله بگیرد.
 
وی تصریح کرد:عبدولی در سه مرحله اردوی تیم ملی حاضر نشد و اظهار داشت از کشتی خسته شده و قصد استراحت و رسیدگی به خانواده اش را دارد اما بیکباره با عذر خواهی قصد بازگشت دوباره به اردوی تیم ملی را داشت و ابراز تمایل کرد که در جام جهانی کشتی خواهد گرفت؛من هم قبول دارم که او به دلیل تعهد به خانواده با مشکلاتی روبرو است اما در هر صورت ورزش قهرمانی سختی های خاص خود را دارد که باید با تحمل آنها به روز های خوش و آرمانی رسید.
 
دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 1974 تهران درباره این که چرا کادر فنی به راحتی عذر خواهی عبدولی را برای بازگشت به اردوی تیم ملی پذریرفت گفت:در هر صورت عبدولی از سرمایه های کشتی کشور است و نباید با رفتارهای دافعه وی را از مسیر قهرمانی دور کرد به همین منظور نیز کادر فنی و مدیر تیم های ملی عذر خواهی وی را پذیرفتند تا او بتواند به موفقیت در مسابقات پیش رو ادامه دهد.
 
وی در ادمه با بیان این که عبدولی باید تکلیفش را باخودش روشن کند افزود:بازهم تاکید می کنم اگر عبدولی به دنبال آینده روشن در ورزش است باید به جای پرداختن به حواشی تمام تمرکز خود را به تمرینات و حضور موفق در میادین بزرگ معطوف کند.
 
مشتاقی در خصوص مسابقات بین المللی جام یادگارامام(ره) نیز اظهارداشت:جادم یادگار امام(ره) علی رغم آنکه برای نخستین بار در رده سنی نوجوانان برگزار شد به لحاظ کمی و کیفی واقعاً سطح بالا و بی نظیری داشت که حضور 12 کشور و کشتی گیران باانگیزه گواه این موضوع بود،به هر حال من در این تورنمنت فرنگی کاران نوجوان خوبی را دیدم که مطمئن هستم در آینده که در رده های سنی بالاتر حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار