بذر کتان غنی از اجزای مفید مانند ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای چرب و فیبر است که برای فعالیت روده ها بسیار مناسب می باشد.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، این دانه همچنین می توانید در روند پاکسازی ارگانیسم از سموم و ترکیبات مضر کمک کند. این دانه گیاهی  سطح قند خون را کاهش می دهد و اشتها را نیز سرکوب خواهد کرد و همچنین. علاوه بر این، بذر کتان مواد تشکیل دهنده برخی از مواد غذایی را جذب،رودهزرا بازسازی و به تامین ارگانیسم با لسیتین کمک می کند. این دانه کار اسیدهای چرب سلولهای چرب فعال را خنثی می کندو در نتیجه در روند ذوب شدن رسوبات چربی اضافی می تواند نقش مهمی را ایفا کند.



به همین دلیل است بذر کتان ابزار ایده آل در برابر اضافه وزن است و وزن بدن ایده آل حفظ می کند و این بذر در زیبایی و از بین رفتن جوش های دختران جوان نقش به سزایی دارد.
 
چای بذر کتان آماده کند به شما کمک خواهد کرد به سالم ترین شیوه وزن خود را کاهش دهید و  این چای عالی برای افرادی که جراحی مزمن را تجربه و یا از التهاب معده، زخم معده، التهاب مثانه، پیلونفریت و بواسیر رنج می برند می تواند چاره ساز باشد.
 
مواد مورد نیاز: 
- 3 قاشق غذاخوری بذر کتان
- 1 لیتر آب جوش
 
روش آماده سازی:
آب جوش را به 3 قاشق غذاخوری بذر کتان اضافه کنید و این خلوط را همیشه همراه خود داته باشید و در طول روز می توانید آن را بنوشید.
 
راه مصرف: 
3 تا 4 بار در روز، نیم ساعت قبل از غذا نوشیدن 150 میلی لیتر از آن اجباری است.مصرف این چای به مدت 10 روز متوالی و پس از یک استراحت 10 روزه می تواند بدن شما را پاکسازی کند و چربی هایتان را دفع کند.

این روش شما قادر به تنظیم وزن بدن شما خواهد بود و بیماری های سنگ کلیه و کبدی شما درمان خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بذر ، کتان ، دارو ، بیمار ، درد ، زنان ، جوش ، زخم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار