كارشناس علوم دینی كشورمان اظهار كرد: بسیج سازندگی الگوی مناسبی برای همه به ویژه برای دستگاه های اجرایی در زمینه عمرانی، فرهنگی و اقتصادی است.

بسیج سازندگی الگوی مناسبی برای همه دستگاه‌های اجرایی استبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی ادیب یزدی، كارشناس علوم دینی با بیان این مطلب گفت: كلمه جهاد از پر استعمال ترین و پر استفاده ترین واژه در متون دینی به ویژه قرآن كریم است، این واژه بارها با كمال تكریم و احترام در قرآن مجید و احادیث معصومین(ع) آمده است.

وی در ادامه افزود: جهاد از ریشه جهد به معنای فعالیت و تلاش برای رسیدن به مقصودی الهی و مقدس است، لذا از اوایل پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی، این فرهنگ مورد استفاده سازمان‌هایی كه خالصانه قصد خدمت به مردم را داشته‌اند، قرار گرفته است.

این كارشناس علوم دینی با اشاره به تاكیدات بزرگان دین اسلام بر مساله جهاد، اظهار كرد: جهاد رضایت خداوند و و بندگانش به ویژه طبقه محروم و مستضعف را به دنبال دارد و فعالیت‌های بسیج سازندگی در همین راستا قرار دارد و امیدوارم این خدمات به محرومان ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام ادیب یزدی با تاكید بر این كه جهاد از زیباترین حركت‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود، گفت: گروه‌های جهادی كه برای خدمت رسانی به محرومین، فعالیت های فرهنگی و عمرانی به گوشه و كنار كشور اعزام می شوند، در حقیقت سفیران كار و تلاش هستند كه بدون هیچ گونه چشمداشتی و تنها برای رضای خداوند متعال فعالیت می كنند.

وی تصریح كرد: یكی از حركت های عمیق در انقلاب اسلامی ایران، حركت گروه های جهادی به مناطق محروم كشور است كه در یك بازده زمانی افول كرده بود، اما خوشبختانه به لطف خدا بار دیگر این حركت های خداپسندانه آغاز شده و به این وسیله مردم نسیم رحمت و نعمت جمهوری اسلامی را بار دیگر به بركت حضور گروه های جهادی در مناطق محروم احساس می كنند.

این كارشناس علوم دینی در پایان بیان كرد: بسیج سازندگی الگوی مناسبی برای همه به ویژه برای دستگاه های اجرایی در زمینه عمرانی، فرهنگی و اقتصادی است و اگر دیگران مانند بسیج در عرصه های مختلف كشور حضور پیدا كنند، كشور ما می تواند از بسیاری از مشكلات عبور كند و این مهم با كمك بسیج تاكنون اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار