آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: بهترین کار در اطلاع‌رسانی پرهیز از افراط و تفریط و حرکت در مسیر اعتدال اسلامی است.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی، سایت اطلاع‌رسانی روابط عمومی و تبلیغات دفتر رئیس مجمع، رونمایی و فعال شد.

در این مراسم که کارکنان روابط عمومی دفتر رئیس مجمع حضور داشتند، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی در عصر انفجار اطلاعات و وجود رسانه‌های متعدد در فضای مجازی، گفت: با تأسی از قرآن کریم و تعالیم حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه، بهترین کار در اطلاع‌رسانی پرهیز از افراط و تفریط و حرکت در مسیر اعتدال اسلامی است.

سایت مذکور با عنوان پایگاه اطلاع‌رسانی روابط عمومی و تبلیغات دفتر رئیس و به نشاني www.prdc.ir اخبار دیدارها و مصاحبه‌ها، سخنرانی‌ها، پيام ها و سفرهای مربوط به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را به همراه اسناد صوتی و تصویری منتشر می‌نماید.

پایگاه اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام، ورود این سایت جدید را به خانواده اطلاع رسانی مجمع، خوش آمد گفته و توفیق در اطلاع رسانی جامع و به هنگام در خصوص فعالیت های دفتر ریاست محترم مجمع را برای این پایگاه اطلاع رسانی آرزو می­کند.

گفتنی است هم اکنون کلیه اخبار رسمی مجمع تشخیص مصلحت نظام از جمله اخبار رئیس، صحن، دبیرخانه، مرکز تحقیقات استراتژیک و کمیسیون ها و پژوهشگاه های مرتبط در پایگاه اطلاع رسانی مجمع با نشانی maslahat.ir انتشار می یابد.​​

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار