بارتامئو رئیس باشگاه بارسلونا گفت: لیونل مسی از آن دسته بازیکنانی نیست که به دنبال جمع کردن آمار و ارقام باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از تریبال فوتبال، ژوزف ماریا بارتامئو رئیس باشگاه بارسلونا از عملکرد لیونل مسی مهاجم آرژانتینی در این تیم حمایت کرده و گفت: لیونل مسی و نیمار دردیدار پر گل مقابل الچه هر کدام 2 گل به ثمر رساندند، آنها به دیگر مهاجمان و هافبک‌ها پاس گل دادند و موقعیت های زیبایی خلق کردند با توجه به شناختی که از مسی دارم با اطمینان می گویم او به دنبال بالا بردن آمار و ارقام خود نیست، مسی ذاتا بازیکنی نیست که در تلاش برای نمایش رسانه‌ای توانایی هایش  باشد، او به طور کامل در اختیار تیم است و فکر میکنم با داشتن مسی، نیمار و سوارز، بارسلونا دارای بهترین خط حمله در سراسر جهان است.

بارتامئو در مورد حضور گردشی بازیکنان در زمین گفت: سیاست استفاده دوره‌ای از بازیکنان کاملا مورد تایید من است، چنین روشی به اعضای تیم کمک می‌کند تا سر زندگی خود را حفظ  کرده و بدون احساس فشار زیاد و در اوج آمادگی در بازیها حضور یابند.

دنی آلوز بارسلونا را ترک کرد

 مراحل تمدید قرارداد دنی آلوز مدافع برزیلی بارسلونا با این باشگاه دچار مشکل شده و این بازیکن 32 ساله را در آستانه جدایی از نیوکمپ قرار داده است.

آلوز سالهای زیادی همراه با تیم بارسلونا بوده و در رقابت‌های متعددی به عناوین افتخار رسیده او در رقابت‌های این فصل 22 مرتبه برای بارسا به میدان رفت اما زمزمه های جدایی او از باشگاه موجب شد سران منچستریونایتد امید زیادی جهت انتقال  او به اولدترافورد بدست آوردند.

در این میام دو باشگاه چلسی و لیورپول هم آماده ارائه پیشنهادات خود به دنی آلوز هستند اما با توجه به رابطه دوستانه لوئیس فن خال با تیم سابقش احتمال پیوستن آلوز به جمع شیاطین سرخ بیشتر است.

 تیم بارسلونا روش شنبه با نتیجه پر گل 6 بر صفر از سرالچه گذشت و با کسب 47 امتیاز از 20 بازی در جایگاه دوم جدول لالیگا قرار دارد، رئال‌مادرید با یک بازی کمتر و 48 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: آلوز ، مسی ، بارتامئو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار