قسمت سوم انیمشن " چگونه اژدهای خود را تربیت کنید" سال 2018 روی پرده می رود.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ "چگونه اژدهای خود را تربیت کنید" نام یک فیلم انیمیشن آمریکایی است. قسمت اول این فیلم سال ۲۰۱۰  و قسمت دوم سال 2014 اکران شد و با استقبال خوب مخاطبین مواجه گردید و حالا قرار است قسمت سوم انیمشن " چگونه اژدهای خود را تربیت کنید" 29 جون 2018 روی پرده برود. 

این فیلم بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده و محصول شرکت دریم ورکز انیمیشن است.
 
مشهورترین گوینده این فیلم جی باروچل در نقش هیکاپ است. جرارد باتلر در نقش استویک پدر هیکاپ به گویندگی پرداخته است. آمریکا فررا در نقش استرد به گویندگی پرداخته است. 

خلاصه داستان: داستان این فیلم که بر اساس رمانی از کرسیدا کوول نوشته شده‌است و دربارهٔ یک وایکینگ جوان بنام «هیکاپ» است که در سرزمینش مدام مورد حمله اژدهایان قرار می‌گیرد و مردم این سرزمین (وایکینگ‌ها) شجاعانه به جنگ با اژدهایان می‌پردازند. ولی هیکاپ توانایی جنگیدن با آنان را ندارد و حتی اگر هم داشته باشد، (به خاطر جثه کوچکش)اجازه ندارد اینکار را بکند. در این بین، اژدهایی وجود دارد بنام ((خشم شب)) که از همه اژدهایان دیگر خطرناکتر و وحشتناک تر است که هیچ وایکینگی تا بحال موفق به کشتن او نشده‌است. هیکاپ که پدرش رئیس وایکینگ‌ها است، یک شب که اژدهایان حمله کرده بودند، مخفیانه به کمین اژدهایی می‌نشیند و بطور اتفاقی یک خشم شب را بدام می‌اندازد و این اژدها به جایی دوردست می‌افتد. رئیس قبیله وایکینگ‌ها برای جلوگیری از حملات اژدهاها با کشتی به جستجوی لانه اژدهایان می‌رود و در غیاب او هیکاپ به اصرار پدرش، در تمرین‌های اژدها کشی شرکت می‌کند و در این بین با خشم شبی که بدام انداخته بود، دوست می‌شود و اسم او را «بی دندون» می‌گذارد و با شناخت تدریجی نقطه ضعف‌های بی دندون موفق به شکست دادن اژدهایانی می‌شود که در زمین تمرین وجود داشتند. او بعدها می‌فهمد که اژدهابان اصلاً خطرناک نیستند و فقط برای بدست آوردن غذا به آنها حمله می‌کنند. هیکاپ در یکی از امتحانات در زمین تمرین مورد تهاجم یکی از اژدهایان خطرناک قرار می‌گیرد و بی دندون متوجه می‌شود و به کمک هیکاپ می‌آید و در زمین تمرین وایکینگ‌ها بی دندون را برای پیدا کردن لانهٔ اژدها اسیر می‌کنند و بهمراه بی دندون به لانه اژدهایان حمله می‌کنند. در آن زمان هیکاپ که می‌دانست در آنجا اژدهایی بزرگ زندگی می‌کند، بوسیله اژدهایان زمین تمرین به لانه آنها می‌رود و وایکینگ‌ها را می‌بیند که مورد تهاجم اژدهای بزرگ قرار گرفته‌اند و بی دندون را آزاد می‌کند و بهمراه بی دندون به جنگ اژدهای بزرگ می‌رود او را شکست می‌دهد و خود نیز پای چپ خود را از دست می‌دهد و می‌بیند که وایکینگ‌ها با اژدهاها دوست شده‌اند و داستان تمام می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.