احمدرضا رمضان زاده گفت: گروه اهریمنی داعش هم مانع از رفتن ما به حلبچه نشد و تا جایی که امکان داشت در آنجا فیلمبرداری کردیم.

"احمدرضا رمضان‌زاده" کارگردان فیلم "حکایت عاشقی" درخصوص موضوع و قصه این فیلم در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: "حکایت عاشقی" یک فیلم عاشقانه است که در بستر جنگ اتفاق می‌افتد و سعی می‌کند شکوه، عظمت، از خود گذشتگی و ایثار مردم ایران را در فاجعه حلبچه به تصویر بکشد.

وی افزود: " حکایت عاشقی" قصه یک خبرنگار است که وارد حلبچه شده و عاشق می‌شود و مخاطب اتفاقاتی که طی 20 سال برای این شخصیت می‌افتد را دنبال می‌کند.

وی در خصوص عاشق شدن آدمها در فضای جنگ بیان کرد: به طور قطع آن آدمهایی عاشق واقعی بودند که جان بر کف 8 سال از ایران دفاع کرده و عشق واقعی را در جنگ به تصویر کشیدند.

این کارگردان افزود: " حکایت عاشقی" هم به نوبه خود قسمتی  از عشق‌های واقعی را نشان می‌دهد.

رمضان‌زاده ادامه داد: بخشی از فیلم در حلبچه عراق، بخشی در کردستان ایران و قسمتی هم در تهران اتفاق می‌افتد.

رمضان‌زاده در ادامه بیان کرد: گروه اهریمنی داعش هم مانع از رفتن ما به حلبچه نشد، تا جایی که امکان داشت در آنجا فیلمبرداری کردیم و در بخشی دیگر قسمتی از حلبچه را در ایران بازسازی کردیم.

وی در خصوص بازی "بهرام رادان" گفت: کل حواس "رادان" و ما معطوف این قضیه بود که وی بازی متفاوتی را ارائه دهد که موفق هم شد.

وی همچنین در مورد بازی "شیلان رحمانی" افزود: "شیلان رحمانی" بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و به احتمال زیاد بعد از این فیلم‌ پیشنهادهای فروانی خواهد داشت.

انتهای پیام/ رض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار