ثابتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نامه مقام معظم رهبری میثاق دانشجویان داخلی و خارجی را رقم زد

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: همه افراد موظفند برای تبلیغ و تبیین این نامه نهایت تلاش خود را کرده و این امر میثاق دانشجویان خارج و داخل کشور را رقم زد.

////////////////"مجتبی ثابتی" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران،با اشاره به نامه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان آمریکای شمالی و اروپا گفت: همه افراد موظفند برای تبلیغ و تبیین این نامه نهایت تلاش خود را کرده و این امر میثاق دانشجویان خارج و داخل کشور را رقم زد.
 
وی تصریح کرد: این نامه به نوعی می‌تواند نقشه راه جوانان خارجی را نشان داده و بیش از پیش وظیفه همه افراد را سنگین خواهد کرد.
 
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران 
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران
با بیان اینکه کشور ایران کشوری مقتدر است و پیام‌های آن سریعا در جهان منعکس خواهد شد، اظهار داشت: ایران در مقابل تهدید و فشار همواره استوار‌تر شده است.
 
وی افزود: همیشه و در طول تاریخ جوانان زمینه ساز تحول بودند، رهبر انقلاب در این نامه خطاب به جوانان تصریح نمودند که شما آینده‌ساز کشورهایتان هستید و بدون هیچ غرضی به دنبال مطالعه حق باشید من با مسئولان و والدین شما صحبت نمی‌کنم چون مسئولین با غرض‌ورزی به دین مبین اسلام نگاه می‌کنند و والدین شما نیز سنین جوانی را سپری کرده‌اند.

ثابتی در پایان خاطرنشان کرد: ما دانشجویان نیز استطاعت خویش را به میدان آورده و از توان ارتباط‍‌گیری با نخبگان و همچنین کانال‌های ارتباطی که با شخصیت‌های بین‌المللی و صاحبان اندیشه و آزادی‌خواهان در کشورهای غربی دارد، برای تعمیق اثر این پیام استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار