مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با بیان این که ایجاد اشتغال نیازمند تسهیلات و اعتبار است، بر لزوم حمایت بانک‌ها از زنان کارآفرین به منظور ایجاد اشتغال تاکید کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،فاطمه السادات حسینی در جلسه کارگروه اشتغال استان، با ذکر این مطلب که نباید فقط به دستورالعمل و حرف بسنده کنیم، افزود: باید با حمایت جدی و مسوولانه، زمینه اشتغال و توسعه را برای همه اقشار جامعه بویژه بانوان فراهم آوریم.

وی با بیان اینکه زنان از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالایی برخوردارند، ادامه داد: از مسائل مهمی که باید به آن پرداخت، توجه به اعطای تسهیلات بانکی به زنان، بررسی و ارائه راهکارهایی در خصوص کیفیت محصولات آنان و همکاری درباره سند توسعه اشتغال زنان است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با تاکید بر اینکه بانوان برای ارایه محصولات خود نیازمند فضاهای شهری هستند، اضافه کرد: در صدد واگذاری مدرسه «حیاتی» برای فروش محصولات بانوان از سوی وزارت آموزش و پرورش و سازمان میراث فرهنگی به اداره کل امور بانوان استانداری بودیم، اما می‌بینیم که بزودی این مدرسه به موزه تاریخ معاصر کرمان تبدیل خواهد شد و عملا رایزنی‌های صورت گرفته نتیجه‌ای نداده است. بنابراین خواستار مساعدت مسوولین مربوطه در خصوص واگذاری مکانی برای ایجاد بازارگاه‌های قروش محصولات بانوان هستیم.

 همچنین در ادامه این جلسه، نمایندگانی از سازمان میراث فرهنگی و صندوق مهر امام رضا (ع) طی دقایقی سخنرانی کردند.

/انتهای پیام

منبع: ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.