نماینده نائین در مجلس با بیان اینکه سوال از وزیر راه در مورد سقوط هواپیمای آنتونوف توسط هیئت رئیسه اعلام وصول شده است، گفت: نوبت سوال نمایندگان بسیار طولانی شده است و هیئت رئیسه مجلس مکلف است طبق ماده 209 روزی را در هفته برای سوال نمایندگان قرار دهد.

نوبت سوال نمایندگان بسیار طولانی شده است/ هیئت رئیسه مجلس طبق قانون روزی را در هفته برای سوال نمایندگان قرار دهدبه گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، سید حمیدرضا طباطبایی نماینده نایین در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز مجلس (چهارشنبه 8 بهمن ماه) در تذکری خطاب به هیئت رئیسه مجلس گفت: طبق بند 5 ماده 209، بنده شش ماه پیش در مورد سقوط هواپیمای آنتونوف از وزیر راه سوالی کرده بودم که توسط کمیسیون به هیئت رئیسه اعلام وصول شد.
 
وی افزود: نوبت سوال من نفر هفتادم است و با این روش که به جلو می‌رویم دوتا مجلس دیگر نوبت سوال من خواهد شد اما ماده 209 در این تبصره تأکید کرده اگر تعداد سوال‌ها زیاد شد هیئت رئیسه مجلس مکلف است روزی را در هفته برای سوال نمایندگان قرار دهد.  
 
طباطبایی خطاب به دولت گفت: ضمن خیر مقدم سفر هیئت دولت به استان اصفهان در هفته آینده، بی‌عدالتی را در آستانه این سفر دیدم که آن را بیان می‌کنم.
 
نماینده نایین گفت: آب بندر خشک نایین که در دولت قبل مصوب شده اکنون به سیزی؟ اصفهان منتقل شده و با کمال تأسف در کنار این منطقه منطقه ویژه اقتصادی دیده شده است، چرا همه امکانات برای مرکز این استان درنظرگرفته می شود.
 
وی خاطر نشان کرد: دیروز در مجلس به استاندار اصفهان تذکری داده شد همچنین از دولت می‌خواهیم طی این سفر مشکلات ما را حل کنند.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: خشک ، دولت ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار