بازیکن تیم فوتبال‌ ذوب آهن گفت: بدون شک بازی با پرسپولیس همیشه‌ حساس بوده و ما برای کسب امتیازات کامل به میدان می‌رویم.

اسماعیل فرهادی‌ بازیکن تیم فوتبال ذوب‌ آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:  تیم ما ابتدای فصل را خوب شروع نکرد و نتایج‌ ضعیفی بدست آورد.
 
وی در ادامه افزود: تغییرات دلیل ضعف اول فصل تم بود که مدت زمان زیادی طول کشید تا بازیکنان‌ با یکدیگر به هماهنگی تاکتیکی برسند.
 
فرهادی ادامه داد:‌ همین موضوع باعث گردید که ابتدای فصل شروع‌ ضعیفی داشته باشیم و نتایج‌ مطلوب را کسب نکنیم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن در ادامه با اشاره به هفته‌های  میانی فصل تصریح کرد: هر چه رو به جلو رفتیم هماهنگی‌ تاکتیکی بین بازیکنان بیشتر شد و اینکه با حمایت مطلوب و خوب مسئولین‌ باشگاه به کادر فنی و بازیکنان، توانستیم بازی‌های پایانی نیم فصل اول را با نتایج‌ خوب به پایان برسانیم.
 
وی با اشاره به  نتایج تیم ذوب آهن در فصل‌های گذشته لیگ برتر عنوان کرد: تیم ما در دو فصل گذشته‌ خطر سقوط را به شدت احساس می‌کرد ولی این فصل با آمدن یحیی گل محمدی و  استفاده از جوان‌ها توانستیم جایگاه تیم مان را از انتهای جدول ارتقا دهیم.

فرهادی با اشاره به بازی پیش رو مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به نظر من هر بازی شرایط خودش را دارد و همیشه بازی‌های پرسپولیس و ذوب آهن از حساسیت‌های بالایی برخوردار بوده و باید عنوان کنم اگر نگاهی به جدول داشته باشیم بیشتر به حساسیت بازی روز جمعه پی خواهیم برد چرا که هر دو تیم امتیازشان در جدول به هم نزدیک است.
 
بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص تعطیلات 50 روزه نیم فصل گفت: باید عنوان کنم تیم ما از تعطیلات به بهترین شیوه استفاده کرد و با تنظیم اردوی خوب در کشور مالزی توانستیم به لحاظ تاکتیکی به نتیجه ایده آل دست یابیم و در ادامه تعطیلات نیز چند بازی تدارکاتی در اصفهان انجام دادیم که خوشبختانه تیم ذوب آهن توانست این دیدارها را با نتیجه مطلوب و برد به پایان برساند البته باید اذعان کنم این برنامه ریزی تیم را به هماهنگی کامل رسانده است.
 
وی در پایان با اشاره به برد مقابل پرسپولیس در جام حذفی خاطرنشان کرد: به نظر من تیم پرسپولیس تیم خوبی بوده و این تیم نیز از تعطیلات خود در راستای هماهنگی هرچه منسجم تر بازیکنانش نهایت تلاش را انجام داده است و بازیکنان این تیم می‌خواهند هوادارانشان را راضی نگه دارند و حتما این تیم روز جمعه می‌آید تا شکست بازی قبل مقابل ما را جبران کند که امیدوارم با توجه به اینکه ما از امتیاز میزبانی بهره می‌بریم بتوانیم با حمایت هوادارانمان هر 3 امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار