شهردار ناحیه 2 منطقه 9 از نواختن زنگ انقلاب به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر در مدارس سطح ناحیه خبر داد.


به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگارانسعید ارونقی، شهردار ناحیه 2 منطقه 9 با اشاره به برگزاری برنامه دها فجر اظهار کرد: همزمان با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی زنگ انقلاب در مدرسه لاله‌های انقلاب به صدا در خواهد آمد، تکبیر گویی و نور افشانی شب پیروزی انقلاب، جشن تکلیف دختران و جشنواره المپیادهای خانوادگی از جمله برنامه‌هایی است که همزمان با دهه فجر اجرا می‌شود.
 
شهردار ناحیه 2 منطقه 9 در ادامه به غرفه فرهنگی هویت ملی در سطح ناحیه اشاره کرد و گفت: غرفه هویت ملی یکی از غرفه‌های ویژه کودکان است که با برگزار مسابقات نقاشی، ضرب المثل‌ها، داستان‌ها و رویات قدیمی و هویت ایرانی اسلامی بحث و گفتگو می‌شود.

ارونقی در خصوص برپایی غرفه تصاویر پیروزی انقلاب تصریح کرد: تصاویر مربوط به پیروزی انقلاب نیز در این غرفه به تصویر کشیده شده است،همچنین برگزاری همایش قاریان و حافظان قرآن کریم، غبار روی فرار شد، برگزاری مسابقات قرآنی، مسابقه نقاشی و عکس و نمایشگاه شهدای انقلاب همزمان با یوم الله دهه فجر اجرا می‌شود.

ارونقی در ادامه افزود: برگزاری سفره انقلاب، خاطره گویی نمازگزاران مساجد و شهروندان، تور گردشگری به کاخ نیاوران و جماران، برگزاری جشن انقلاب ویژه برنامه‌های المپیک خانوادگی از برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

شهردار ناحیه 2 منطقه 9 در ادامه به ویژه برنامه‌های ورزشی در ایام فجر اشاره و اظهار کرد: مسابقه تیر اندازی آقایان و بانوان ویژه سازمان و ادران فعال در سطح ناحیه، مسابقه آمادگی جسمانی ویژه بانوان، مسابقه فوتبال دستی ویژه کارکنان و همایش پیاده روی خانوادگی از جمله برنامه‌هایی است که همزمان با ایام پیروزی دهه فجر در دستور کار قرار دارد.

ارونقی ادامه داد: مسابقه طناب کشی، مسابقه دارت، مسابقه تنیس، همایش دوچرخه سواری، مسابقات تیر اندازی و حرکت کاروان دوچرخه سواری در روز 22 بهمن ماه از ساختمان ناحیه به محل برگزاری مراسم نیز از برنامه‌های اجرایی دهه فجر است.

شهردار ناحیه 2 منطقه 9 در پایان به اقدامات اداره سلامت اشاره و خاطر نشان کرد: مهارت خودآگاهی، سرطانهای در زنان، مهارت خودآگاهی، سالمندی و دیابت و تغذیه، تست قند خون و فشار خون، رهبری در کاهش ظلم، پیشگیری از سرطان با خود  مراقبتی، نقش مسجد در پیروزی انقبلاب اسلامی و راهکارهای افزایش اعتماد به نفس، تغذیه و بیماری‌های آن نیز اشاره شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار