حمیدرضا صابری در واکنش به صحبتهای مربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام ماهشهر که فدراسیون را متهم به جانب‌داری از دانشگاه آزاد کرده بود صحبتهایی را بیان کرد که خواندن آنها خالی از لطف نیست.

با حاشیه بردن پینگ پنگ می خواهند باخت خود را توجیه کنند

حمیدرضا صابری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در واکنش به صحبتهای مربی پتروشیمی بندرامام ماهشهر که فدراسیون تنیس روی میز را متهم به جانبداری از تیم دانشگاه آزاد کرده بود، گفت: متاسفانه صحبت هایی مطرح شد که یک طرفه ما را محکوم کردند و من برای هر کدام از آنها دلیل دارم؟ چرا می گویند فدراسیون بین تیم ما و تیمهای دیگر تبعیض قائل می شود؟ به نظر من  این گفته ها فقط توجیهی برای باخت باشگاهی ایست که میلیونها هزینه کرده است و با به حاشیه بردن پینگ پنگ می خواهند شکست های خود را توجیه کنند.

وی ادامه داد: مربی تیم پتروشیمی می گوید تاریخ مسابقه آنها مقابل خلیج پژم را زمانی گذاشتند که بازیکنانش خسته بودند و به همین دلیل هم با بی برنامگی سازمان لیگ آنها شکست خوردند، این گفته صحیح نیست چون شرایط برای همه یکسان بود، بازیکنان تیم ما هم در دسته برتر شرکت کرده و خسته بودند.

صابری اذعان داشت: متاسفم که مربی پتروشیمی همچنان به خود اجازه می دهد تا درباره نوشاد عالمیان سخن بگوید ، زیرا این بازیکن اکنون در اختیار تیم ماست مگر من می آیم درباره اخلاق پسند نظر بدهم؟ جالب است که وی در گفتگوی تلویزیونی نوشاد را تخریب می کند و می گوید به یک بازیکن با 20 کیلو اضلفه وزن باخته ! اگر حامی بازیکن ملی هستند چرا دست به تخریبش می زنند؟ از طرفی در بخشی از مسابقه می گوید بازیکنان بدون انتخابی اعزام می شوند در جای دیگر هم خود را حامی نوشاد می دانند این ضد و نقیض ها چه معنی می تواند داشته باشد؟

 مربی تیم دانشگاه آزاد توضیح داد: نوشاد عالمیان در شرایط بسیار ایده آلی هست و هیچ مشکلی هم ندارد، وی در رقابتهای دسته برتر موفق شد بدون باخت و با قاطعیت تمام بازیکنان ایران را مغلوب کند، درست است که در نیمه نهایی جام فجر به یک بازیکن کره ای با اضافه وزن باخت اما این مسابقه در ساعت 22 برگزار شده بود و فشار مسابقات تا حدی بود که نوشاد را خسته کرد و نتوانست برابر بازیکنی که دو روز قبلش وی را 3 بر صفر شکست داده بود به پیروزی برسد، این صحیح نیست که بگوییم آماده نیست یا دغدغه خاصی آزارش می دهد.

 وی درباره بخشی از صحبتهای مربی پتروشیمی بندرامام ماهشهر که گفته بود حمایت های فدراسیون از دانشگاه آزاد رنگ و بوی انتخاباتی دارد و نمی خواهند پتروشیمی به عنوان نماینده تیمها در مجمع انتخاباتی رئیس فدراسیون حاضر شود، تصریح کرد: اگر مسئله انتخابات باشد و تا زمانی که من به عنوان نماینده دانشگاه آزاد در انتخابات رای دهم به طور حتم تصمیم را بر این حمایت ها نمی گذارم، دانشگاه آزاد سه نماینده دارد که در انتخابات کاندید شده اند، چرا فکر نمی کنند ما به نفع یکی از آنها رای دهیم ؟ چرا به چیزی محکوم می کنند که صحت ندارد، من همیشه بدون سیاست و صادقانه صحبت کرده ام و از چیزی نمی ترسم.

 صابری در پاسخ به این سوال که چرا بازی دانشگاه آزاد سوم بهمن برگزار نشد و آیا این تبعیض بین تیم آنها با تیم های دیگر نیست، گفت: من به عنوان سرمربی دانشگاه آزاد پیگیر آن بودم که مسابقه ما در همان تاریخ برگزار شود حتی از  مسئولین دانشگاه آزاد دکتر دادکان و سایرین هم دعوت کردم تا برای تماشای مسابقه در سالن باشند و حتی کارهای مربوط به پخش زنده هم انجام شده بود اما این نظر سرمربی تیم ملی و بازیکنان ملی پوش بود که گفتند از آنجا که مسابقات مجارستان را در پیش داریم و مدت زیادی هم در اردو و مسابقه بودیم این بازی به زمان دیگری به تعویق بیفتد.

 مربی تیم دانشگاه آزاد در پایان اذعان داشت: عده ای هستند که تابع منافع خود سخن می گویند این نفرات تا همین چند وقت پیش مخالف صد در صد فدراسیون بودند، بعد به حامی آن تبدیل شدند و در کمیته مربیان هم سمت گرفتند اکنون دوباره به جمع منتقدین پیوستند این نشان می دهد که تابع منافع هستند در غیر این صورت یک فرد یا یک سیتمی را قبول دارد و یا ندارد نمی توان به مرور رنگ عوض کرد و تغییر موضع داد، تمام این فعالیت ها در نهایت به تنیس روی میز آسیب می رساند و تنها بازیکنان متضرر خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: نیس ، صابری ، عالمیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار